ROMANTISK & YNDIG – 5 GRATIS NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Reklame | House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Designet av Trine Lise Høyseth/ House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Hvor mangen ganger har eg ikkje startet på ei bukse til meg selv? Det er drømmen altså og eg lurer ofte på NÅR eg får ei bukse ferdig? Tenk å hatt ei deilig kosebukse i Tynn Alpakka i en skjønn farge? Ja og en lekker genser til somer strikket i Faerytale? Mmmm deilig!

 

HANNA GENSER & LEA BUKSE
Bildet over
Str XS-XXL

 

Designet av Trine Lise Høyseth/ House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Bukse over her er nå bare ei enda herlige kosebukse!! Her er det også Tynn Alpakka som er innblandet så deilig, ja det er den garantert!

 

EMILY TOPP & POSEBUKSE
Str XS-XXL

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Bare sier det, tenkt deg denne lekre saken i DETTE GARNET! *Dån*

 

LINNEA UNDERKJOLE &
MIA BLONDESJAL

Str XS-XL

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ House Of Yarn/ Du Store Alpakka

 

UNDIS TRØYE & TRUSE,
ANNA LANGJAKKE & SNOING
OVER KNEES

Str XS-XL

 

Designet av Trine Lise Høyseth/ House Of Yarn/ Du Store Alpakka

 

SELMA GENSER & ODA LEGGINGS
Str XS-XXL

Vel, det er bare å finne frem de lekreste strikkepinnene og få gang på de skjønneste gavene til seg selv eller andre 

 

* * * *

Sola skinner og det er 5 grader i dag, bare å nyte for i morgen tidlig når eg skal ut tidlig da er det kun -1!! Blir en ganske brå oppvåking på meg det for eg må jo ut halv 9, Ali er nødt å kjøre meg siden det er tidlig så kanskje me får plukket med oss noe maling hjem når me først er ute? Det er fortsatt en god del som skal gjøres her hjemme så me må jo nesten bare komme i gang!

I dag der i mot? Hmm har en del klær som både skal vaskes og henges opp så ja, det er vel nesten å bare komme i gang…Kanskje eg bare må ha meg en kopp kaffi først, Hmmm samtidig som eg svinger strikkepinnene litt? Ok, eg tar meg litt mer kaffi, stikker å svinger klærene og vaskemaskinen, så kan eg strikke mens den jobber! Det beste er jo at det er masse middag igjen fra i går 🙂

Eg må bare rett og slette NYTE ei skikkelig fin og ryddig stue før det igjen braker løst med plastikk på gulvet og omrommelering av alt! Hadde vært deilig om noen bare kom inn, sendte oss på hotell og at me kom tilbake etter 1 uke og alt var fix ferdig haha En ting eg har lurt på når eg ser slike program, før de starter så pakkere jo eierene ned absolutt alt de har. Veldig ofte er jo dette ganske mye. Når de kommer tilbake og huset er ferdig så er det veldig lite av det gamle som er i bruk?? Hvor er alt sammen henne? Ja for alt er jo ikkje kastet vil eg tro!? Bare lurer noen gang på hvordan de får plass til SINE ting igjen?? Når det blir mer varmt i været, ja eg ser for meg sånn i april/mai en gang, da skal me leie en container hvor alt kan kastes og DA altså!! Er det opp til meg så kommer garasjen til å være tom på en blunk! haha Nesten i allefall 🙂 Det er så mye enklere å rydde og få bort ting når man bare kan kaste det med en gang! Nå må me ha tilhenger, ting må “pakkes” og ordnes skikkelig og det er veldig omstendig før me i det hele tatt kan ta turen til gjenvinninga…NOP! Gi meg en container!

Oj Oj MYE skal gjøres….*puster litt tungt*
Men NÅ skal eg starte denne dagen!!

 

KOS DEG OG LAG DEG
EN SUPER DAG!

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Jeg må ha flere timer i døgnet 😂 Takk for deling, det vle plutselig flere ting på “må” strikke lista mi🤔

Siste innlegg