Ryddekaos…Hvor lenge varer det denne gang tro!??

 

Mulig det er min egen feil? Ja at eg gidder rydde og lage gode system i skuffer og skap…Det varer ALDRI lenge, hvis det skal holde seg ryddig ja da må eg neste daglig sjekke + legge ting tilbake på riktig plass…Påfyll!?? Hva betyr det tro…? Hvis eg lar det skure å gå en uke eller 2 uten at eg har sjekket så står det både salt/sukker, melpose etc i skapene igjen…Bokser og glass blir ikkje fullt opp, kun av meg…Hmm…

 

 

Screenshot fra Snapchat

 

Amira hadde vært på BilTema før helga å kjøpt bokser
og fortalte om disse som kunne være perfekte til frø, nøtter etc…

 

 

 

I mitt skap har eg brukt til nå glass til dette, men de kan ikke stables i høyden for da sklir glassene…Dessuten rommer ikkje disse glassene så mye…+ at disse store Tubbeware boksene tar ganske mye unødvendig plass har eg funnet ut. De er også utrolig vanskelige å åpne….*Hilsen mannfolka!*

 

 

 

Disse glassene står stødig som bare det!

 

 

 

Fikk tømt en del frø-og nøtteposer i dag! Kjøpte 20 stk av de små og 4 store –
Å nei, akkurat disse boksene har de verken på Europris eller Clas Ohlson.

 

 

 

Et luftigere skap! Får nå se hvor lenge før den ledige plassen blir avlastning for diverse poser….Siden me ikkje har sååå mye plass til mat i skapene her på kjøkkenet har eg jo laget til med stor Kallaxhylle på den ene boden. Der kan det stables med poser av diverse så eg skjønner ikkje helt problemet? Hent en pose på boden, fyll opp en boks, sett posen tilbake på boden evn kast den om den er tom…Det er kamp om kaoset….Ryddegenet mitt lider litt under dette *ler*

 

 

 

At kjøkkenet ble helt bomba etter meg går helt fint, dette rydder eg lett for eg har jo ryddet til en fint system 🙂

I morgen skal eg nok en gang hente Amira på jobb for i dag fikk eg 2 SMS; Bunadsølvet var ferdig renset hos Otteren og selve bunaden var også ferdig hos renseriet 🙂 Bunaden og deler av sølvet skal så leveres til sydamen og sååå er det bare å vente 🙂 Herregud eg gleder meg til å se alt ferdig og ikke minst at Amira har den på seg! En over 40 år gammel bunad skal atter en gang skinne 🙂

Nå er eg i grunnen klar for kwellen, det blir strikking vettu! I morgen tidlig er det tidlig opp og ut i skogen for en styrkeøkt! Det er meldt rimelig bra med regn, men eg vil jo tro at det blir trening okke som! Tar på caps og regntøy så går det nok flott 🙂 Er så herlig etterpå atte!

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg