S P E K T A K U L Æ R T

Designet av Astrid Schandy

 

Eg er forelsket i Astrid Schandy, eller, mer riktig: Eg er forelsket og helt på knærene etter disse designene til Astrid – Ferdig snakka liksom!! Dette er et levende bevis på det eg har sagt sååå mange ganger: “Å hekle er nesten som å male!” Det blir til mens du går liksom, dette teppet ser litt ut som det, selv om eg er ganske sikker på at det ligger mye arbeid rundt det å lage mønster/diagram på dette fantastiske teppet!! Oooh myyy sier eg bare!

 

 

 

Designet av Astrid Schandy

 

Teppet er heklet i bomullsgarn og heklenål pinne 3 mm,fullstendig overkommelig og passe tykkelse for
meg i allefall:D Her har du også muligheten til å legge igjen litt restegarn!

 

ASTRID`s DOWNTOWN BLANKET
Bildene over
Str 115 cm X 150 cm

 

 

* * * *

 

 

 

 

Ok, da er eg i gang med denne planteveggen eg har tenkt på ei stund, har jo ikkje funnet noen blomsterkasser
i svart som eg likte (De fleste var for lave) så når eg så disse her på Nille i helga kjøpte eg 2 av hver, i dag når eg var innom Kiwi så eg at de hadde kun 1 igjen….Hmm eg bare måtte plukke den med i farta, ble jo med ett litt mer “symetri” + at eg fikk fylle veggen bedre. Siden det var en hylle på de store pidestalene her fant eg noen passende blomsterpotter også 🙂 De lave er 42 cm og de høye er 74 cm. Så ja, nå gjelder det å få fart på diverse avleggere som står i kjøkkenvinduet 🙂 Ser jofor meg at dette blir bra jomer frodig det blir + at plantene/blomstene kommer til å få masse lys og sol om eg vil 🙂 Tja, en fin plan nå til vinteren!

Vel vel, eg tror eg stikek rpå Hobbyrommet en times tidfør eg helt tar kwell heri go`stolen.

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer

Siste innlegg