Så enkelt….JULEGAVE! -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Melina Brell

 

Mulig du er en av oss som husker “Baktus”skjerfet for…snart 20 år siden!?? Hekkan…snart 20 år siden eg stelte
i stand det første store strikketreffet…! (2007) Ehee…hjelp? Anyway, enkle og gode skjerf er et must, eg har forøvrig mitt aller første Baktus fortsatt i bruk! Strikket det i et nøste Opal. Skjerfet over er strikket
i noe tykkere garn (DK), men det er litt valgfritt, tenker eg.

 

 

 

Designet av Melina Brell

 

Hvis du ikkje ønsker å gjemme deg inn i skjerfet eller pakke inn halve hodet er dette helt supert til å smette inn under jakken elelr genseren. Dessuten er ikkje bare riller lekkert, men det er jo også noe av det enkleste! Altså, selv du som er er fersk strikker har muligheten for å produsere en haug med nyttige gaver 🙂 Det liker me!

 

THE SIMPLE THING
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Woop Woop Snart helg jo, skal si denne uka fløy av sted..? Ikkje det? Vurderer å vurdere evn handel i dag…det minker på bær og grønnsaker og det trengs sårt et kraftig påfyll! Mulig eg kan vente til i morgen, men hvorfor vente?? Sant vel! Ellers skal dagen brukes til akkurat det samme som de siste dagene…
Lakke, male og strikke – Repeat!

 

 

 

LAG DEG EN SPENNENDE DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg