Så Lurt! Helt norsk og helt Gratis!

Designet av Siv Kristin Olsen

 

Dette er søren ikkje dumt! Er jo slettes ikkje alltid at me har på oss en jakken som har plass til tjukt påkledde armer *ler* Eller når du bare vil ha på tynn genser i dunjakka, da er det ikkje dumt med en hals av denne typen 🙂
Smart, jepp det er det det er, rett og slett. Strikkefastheten er 18 m/ 26 row og du bruker det mykeste og varmeste garnet du liker best 🙂 Du rekker fint å strikke et par av disse + å bruke de før vinteren slipper helt tak. Hvis ikkje? Du kan være bombesikker på at det blir kaldt igjen, ikkje vær redd for det *humrer*

 

MY POLO NECK
Bildet Over
En størrelse
Norsk og Gratis strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Ja ok,da er det fredags kwell og Dib er vel fremme i Trondheim og på plass der han skal være 🙂 MEN! Eg holdt på å besvime da eg var på apoteket for mor mi i ettermiddag! Da hadde me akkurat kjørt Dib til flyplassen (og der er var det akkurat passe kaos etter at eg giga P-Hus brant opp, bort og delvis ned). Fikk melding av han: “Brannalarmen gikk og me måtte ut på rullebanen”. SAY WHAT SA DU!? Jepp, de sto ute på rullebanen….De kunne i se noe røyk, men eg skal love deg at der ute stinka det når me var der! Etter en liten stund kom det ny melding: “Alt bra mamma, flyet skal lette nå snart”. Pustet lettet ut og me handlet ferdig. Var ganske annige på å komme hjem, skli inn i pysjen og bare ta kwellen. Veeel, ikkje alltid det funke sånn ser du! Kjørte hjem til mor mi med varene me hadde handlet, der lå hun rett ut på sofaen! Hun hadde tatt turen på terrassen for å ryddet bort gamle blomster. Nevnte eg at me hadde minsugrader i dag? Vel, ja nei da så, da går man ikkje på terrassen med tøfler…Hun ramla klask bakover og landet opp i blomsterkrukkene! Heldigvis har hun alarm på seg så etter litt kom de fra sykehjemmet og bort til henne. De skulle komme å se til henne senere i kwell, men eg så jo for meg diverse senario så eg pakket henne med oss i bilen. Nå ligger hun på sofaen og har seg en kwil og hun skal låne Dib sin seng i natt. Mye bedre det enn å være alene. Det går nok bra skal du se 🙂

Nå har eg et par små Dr.Oetker pizza i ovene så fredagskos blir det okke som 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN
FREDAGS KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. Huff. skal ikke være lett. Godt å vite at hun har tilsyn da. Hjemmesykepleien har jeg smertelig fått erfare ikke er til å stole på. God bedring til din mor, og styrkeklem til deg.
      Liv

      1. De hadde jo uansett ikkje gjort så mye mer enn å stikke innom å se til henne. Passet fint for oss siden Dib er reist så da putter eg henne i hans i seng 🙂 Takk skal du ha 🙂

    2. Så trist med din mor. Ta godt vare på henne. God bedring….og god helg til deg og dine❤

Siste innlegg