SAGA SOMMERPLAGG – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Sandra Aminda Indahl

 

Så enkelt og så koselig og ikkje minst skjønt ♥ Litt sånn rustikk på en måte, passer helt fint både til hverdag
og fest! Sååå søtt ♥ Her kan du bruke f.eks Baby Merino, gjerne blandet med bomull eller Lin for en mer sommerlig
og luftig topp. Det aller aller beste er at du strikker den Topp/Down og toppen ser jo ganske enkel ut så dette kan fint være den første toppen du strikker om du er nybegynner 🙂

 

SAGA SOMMERTOPP
Bildet over
Fra str Prematur til 8 år

 

 

Designet av Sandra Aminda Indahl

 

Deilig bleiebukse som er så mye mer enn en bleiebukse for denne blir fort en del av et flott
sommerantrekk om du også strikker toppen på det øverste bildet. 

 

SAGA BLEIEBUKSE
Fra str Prematur til 4 år

For flere plagg i Saga Serien svipper du innom HER 🙂

 

 

 

* * * *

Tja, kan jo ikkje klage når eg fikk sove helt til kl 8! Litt kjølig ute og det ser ut for at det kan bli en stund til den GODE sommervarmen dukker opp, hvis den i det hele tatt kommer da…? Mor mi gnege jo om at sola har snudd…!? Ja sola snur ved St.Hans, men det betyr jo ikkje at sommeren er over! OMG haha

Nå når det er sommerferie og greier burde eg hatt masse planer, men sånn er det ikkje. Formen er så langt fra topp som den kan bli og eg sitter å vurderer om eg i det hele tatt gidder å brette et smekkfult stativ med klær! Det burde irritert meg for stativet står midt i stua så kanskje eg bretter et plagg hver gang eg går forbi heller *ler* Mye eg burde burde gjort, men nei, er ikkje helt “der” for tiden. Håper faktisk at NOE popper opp på prøvene eg tok på mandag! Ikkje fordi eg håper noe er galt, men fordi eg kjenner at ting ikkje er som de skal og da er det jo greit å vite hva. Burde vel strengt tatt fått svar nå snart? Ja, for det tar vel ca 3-5 dager ikkje det?

Burde også ha handlet i dag, men siden me skal kjøre mor mi til legen i morgen tar me det heller da. Skulle mange ganger ønske at hun var mer mobil enn det hun er…Jaja sånn er det med den saken haha Tror bare eg svinser inn på kjøkkenet eg og tar det der i fra. Kanskje eg overrasker meg selv?? Eg kan nå i allefall sette i gang Isbitmaskinen Amira kom hjem med i går, for noe mer spennende enn å se isbiter bli til skjer
nok ikkje her i huset i dag i allefall *ler*

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN SUPER DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Håper snart formen din blir bedre❤️ Kjenner til de dagene som ikke fungerer, og det er noe dritt😢 og når man endelig føler seg bra, føles det som man kan flytte fjell🙊 så håper jeg dagen din kan bli så god som den kan❤️

Siste innlegg