Sailor Top – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av  Veronika Lindberg

 

Tror du noen gang hvite/blå striper av denne typen går av moten?? Det har nå vært i motebildet hvert eneste år så lenge eg kan huske, men så er det veldig rent og sommerlig også da! Toppen strikkes top/down, helt sømløst,
og du?? Seee på de fine I-Cord avslutningene!?? Mmmm

 

 

 

Designet av  Veronika Lindberg

 

Eg får opp Merino Ex.Fine og Arwetta som garnforslag….Hmm…Muuulig eg hadde valgt meg et tynnere merino om eg ville hatt det, tenker at med så stort sprang i størrelsene kan du både gå tjukkere og tynnere 🙂
Men altså, her har du sommertoppen din!

 

SAILOR SWIFT TOP
Bildene over
Str fra 69 cm til 141 cm
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Fredag og Dag 18…Joa, eg kjenner på bedring i enkelte stillinger, men fortsatt kjenner eg at det er ubehagelig
å sitte i Go`stolen her i stua…Sitter her nå, men skal straks flytte meg…Sitter i en sånn recliner stol, når man løfter beina blir ryggen litt bakoverlent og DET var ikkje særlig behagelig….Men så er det noe med å sitte her i stua
å våkne også da, savner det! Ellers ser det ut for å bli flott vær i dag! Himmelen sprakk nettopp og den er straks helt blå og sola har stått opp og det er…ehee…bare 9 gr!? Hmm blir ikkje særlig varmere heller, men fra mandag av!?? DA skal eg være klar for tur, eg MÅ det!! Det er meldig 20 grader +!! Woop Woop! Foreløpig er det ikkje meldt sol på 17.mai, men 17 grader er jo supert + at det skal være opphold! Åååå Amira kommer til å SKINNE
i den “nye” (arvet) bunaden sin!! Gleder meg til å se henne i den-i all sin prakt!

 

 

 

HA EN FIN FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg