Sau, Lama eller….Bunny?? -Oppskrifter

Designet av Ira Rott

 

Jajaja, det ER blitt høst, men faktisk er det ganske varmt her i vest ennå. Var ute i plaskregn i går og det var 17 gr, altså ikkje kaldt. Men, det er nok ikkje så lenge før man må træ ei lue godt nedover ørene på vei ut døra, det kan snu på timen og det er igjen dags før å skru på panelovnen og øke strømregninga betraktelig…Strikk eller hekle deg ei lue eller 5, både til deg selv og de nærmeste + resten av slekta! Hvem i familien din hadde problemfritt spasert ut med en sau på hodet? *Rekk opp hånden!* Eg hadde fint gjort det, siden eg allerede har vært på butikken i pysjbuksa mer enn én gang ser ikkje på ei morsom lue som et problem!
SÅ deilig å ikkje bry seg hva andre måtte mene 🙂

 

THE HAPPY WOOLLY SHEEP HAT
Bildet over
Str fra Baby til Voksen

 

 

 

 

Designet av Ira Rott

 

Hva med en Lama da? Både lama og alpakka er jo ufattelig søte! På vei til søs si hytte er det ei mark med alpakka, der senker eg alltid farten å siiiger forbi….Herregud de er så skjønne ♥

 

LLAMAZING LLAMAHAT
Str fra Baby til Voksen

 

 

 

 

Designet av Ira Rott

 

En bunny blir alltid sett på som noe sukkersøtt og yndig…Veeel…eg kjenner én Bunny som ikkje akkurat er sukkersøt da, men som ei artig lue funker det flott! 🙂 Man har det slettes ikkje mer morsomt enn hva man selv gjør det til. Ei bunnylue på en 3 åring blir sett på som noe heeelt normalt, men kommer en 50 åring med det på hodet uten annen grunn enn å varme ørene….vel, det stilles vel muligens noen spørsmål *ler*
Tror de fleste vil trekke på smilebåndet og DET er jo positivt i det minste 😀

 

SUNNY THE SLEEPY BUNNY HAT
Str fra Baby til Voksen

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Eg er på nippen til å gi meg selv opp…I dag er det tirsdag…i går morges bestemte eg meg for å gå en tur med turistforeningen….“Onsdagsturen” skulle eg gå i dag, var tanken…Skrev lapp til meg selv: “Onsdagstur 19/9 kl 10”…Nja, nå er det visst nok sånn at den turen er i morgen og ikkje i dag…Merkelig! Må ut en tur i dag i allefall,
en tur til Hillevåg – Hvis eg drar ut alene er tanke å bruke Ut.no å gå meg en tur der ute.

La oss snakke om været…Hildrandeduuu for et vær i natt! Sjeldent at eg våkner av det, men i natt bråkte regnet så hinsides eg har ikkje ord! Me har et lite overbygg over inngangsdøra vær, rett ved siden av soverommet vårt…Det hørtes ut som et slagverk og hvis man da legger til litt torden, vel...eg var på randen av å gi opp rundt kl 03:00, men plutselig har eg nok sluknet. Har nå fått sovet ca 6 t så eg sier meg fornøyd med det.

Status Hobbyrom? Har en gjeng med skjønne maur
som skal få litt maling og lakk i dag!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg