Se og Nyt – Plukk med deg en lekker og Gratis strikkeoppskrift

Designet av Raina K

 

Altså, om du nå er en sjalelsker så må du bare nyte ♥ Noen er glad i å bruke sjal, noen elsker å strikke de og andre går for begge deler 🙂 Eg er tidvis glad i begge deler, og som sagt før: Eg trenger et nytt sjal…

 

 

 

Designet av Raina K

Designet av Raina K

 

Det ser jo ut som en luftig sky! Det er orginalt strikket i Rowan Kidsilk Haze og du trenger 3 nøster. Akkurat det garnet har eg strikket sjal av, helt nydelig! Nå er jo orginalgarnet ganske dyrt (selv om du kun trenger 3 nøster) men Kidsilk fra Drops kan også fint brukes 🙂

 

MY ROOTS SHAWL
Bildene over
Str 88 cm X 200 cm
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Kjenner på kroppen at det ble en lang dag i dag! Sto jo opp kl 6 så eg havnet under dyna en litt lang og god time
i ettermiddag. Satser på at eg får meg noen timer på Hobbyrommet senere i kwell, muligens utover natta 🙂 Fikk pakke i posten i dag med verktøy som var helt topp å bruke på Cernit`n 🙂
Du kan se hvilke på Snapchat (vibbedille)

I dag skal eg endelig se på Huskestuen igjen *ler* Fikk jo nylig Allente til å funke i stua hehe Tar sin tid kan du si, men uansett, blir koselig å se litt på Tv igjen. Dessuten gleder eg meg til Skal vi danse-Al Star som starter på min bursdag 🙂 De blir sikkert helt konge! Endelig litt underholdning på lørdagen igjen.

Nå skal eg hente strikketøyet og rigge meg til foran Tv.

 

 

KOS DEG OG HA EN
GOD KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg