Selv Riller kan bli lekkert – Strikkeoppskrift

Designet av Natasja Hornby

 

Se her vettu! Nå trenger riller slettes ikkje bli kjedelige – Eg syns aldri riller bli kjedelige da, men dette var en snerten vri som kan være verdt å ta med seg 🙂 Riller ER lekkert, i allefall syns eg det,
alltid vært glad i helt enkle riller eg 🙂

 

 

 

Designet av Natasja Hornby

 

Du starter på den oppe og strikker deg sømløst nedover med rundøkinger 🙂 Enkelt og greit vettu, har du ikkje strikket fra toppen av ennå er det på tide å teste det ut. Sååå mye enklere enn det du garantert tror – Eg lover! Denne genseren har detaljer som eg elsker, detaljer som eg stort sette putter inn i mine eg “design” – Se bar på den ene masken der i siden? Ikkje sant!?? Skal sååå lite til for at det grenser til lekkert ♥

Strikkefastheten er på 20 m/40 row og du kan bruke garn som er ca 100 m/50 gr – Behagelig tykkelse vil eg si
og du får deg en skjønn helårsgenser 🙂 Hva venter du på??

 

 

ASTERIE
Bildene over
8 størrelser
(Fra 86 cm til 158 cm i overvidde)

Om du syns engelske strikkeoppskrifter er skumle kan du plukke med deg DENNE OVERSETTELSEN 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

 

Se på det du!! Sola skinner i dag også, 10 gr er ikkje sååå verst, selv om me i fjor lå å vaket rundt 18 gr på denne tiden. Turen søs og eg gikk i går gikk me også i fjor og da var det shorts som gjaldt! Kjølig i vinden i går, men for en dag me hadde!! Eg var heldig i vinter å fikk kjøpt noen freshe shortser på salg (Turtøy er dyrt, men hekkan du kan være heldig på salget!!)  gleder meg til eg kan ta de i bruk! I morgen er det ut på topptur igjen! Da skal eg inn på hytta til søs og så går me der i fra, hører rykter om i allefall 2 topper – Den ene er visst nok ei virkelig god “kneik” 🙂 Hadde vært greit å få unnagjort de 10 toppene før 7 nuter legges ut neste måned. Men det er en topp på “10 topper” som eg ser for meg kunne vært fin på en flott sommerdag; Bynuten, der er selve turen over 1 mil og toppen i seg selv er nesten 700 m – Så høyt har eg ikkje vært ennå! Det blir en heldagstur med liten sekk –
Gleder meg til den!!

I dag blir det en litt rolig ladedag, skal eg tur ut til Hillevåg å suse litt,
men utover det blir det vel bare å surre her hjemme 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg