Selvfølgelig må man ha JuleSokker!? -Ikkje det?

Designet av Emma Bermudez

 

Mulig de mest upratiske sokkene, men absolutt de flotteste julesokkene! Det finnes andre
sokker til å dytte ned i skoene 😀 Egentlig en vanlig sokk som er pyntet til max Jul,
men likevel utrolig fine, ikkje bare nok en “jallasokk” *ler*

 

 

 

Designet av Emma Bermudez

 

De er strikket i tynt sokkegarn (ca 400 m pr 100 gr) Det er brukt 2 farger; Litt usikker på om de strikkes med 2 tråder? Får i såfall ikkje det helt til å stemme med strikkefastheten, men men, den gåten blir nok løst når man leser oppskriften 🙂 Siden dette er 100% Julesokker blir det nok et par du kan ha i mange mange år.

 

RUDOLPH SOCKS
Bildene over
Str Barn til voksen

 

 

* * * *

 

 

I dag var eg oppe tidlig, tja, klokka var vel litt over 7 når eg rullet ut av dynene og det var helt mørkt ute. Skal jo kjøre Dib i dag så det er greit å komme tidlig i gang 🙂 Kjenner at det skal bli godt med ei helg hvor INGENTING er på planen, ikkje så eg vet om nå i allefall! Mulig eg bare svinger innom butikken etter at eg har kjørt Dib så er det ferdig med handelen. Er jo som sagt O P P T A T T om dagen *humrer* Den der bobla der er virkelig….tja, hva skal eg si….Altoppslukende! Ja noe sånt! Det bare baller på seg, det taaar tiiid og det er virkelig gøy å lage tingene helt selv, dvs å ikkje kjøpe ferdig ting som settes sammen. Dette er jo et slik arbeid som aldri lar seg betale, det er umulig – I allefall om man skulle hatt timebetalt haha Så ja, eg skjønner virkelig de som kjøper ferdige charms og perler for da kan man faktisk masseprodusere litt selv på eget Hobbyrom uten at det tar alt for lang tid 🙂 Planen min er pr nu å bli ferdig med dette i løpet av helga, kjenner at det er litt krevende +
det blir så rotet rundt meg haha

Jaja, nå må eg vekke Dib og sååå går det vel slag i slag vil eg tro!

 

 

LAG DEG EN
FIN FREDAG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg