Sjekk de vottene da! – Svensk Strikkeoppskrift

Designet av Christine Enström

 

Er visst nok havnet litt på vottekjøret eg tror eg!? Men, når man herper og “klipper” i tunge tradisjonelle strikkemønster blir eg litt betatt! Ser jo klart og tydelig at dette er ei Selburose og det er godt, for den skal jo ikkje kunne forsvinne og bli kvelt i kult design selv om det er gøy å leke. Vottene er helt i mi gate og eg legger de bønnhørlig i den evig lange kø`n over prosjekter eg garantert ikkje rekker å strikke…

 

 

 

Designet av Christine Enström

 

Nøye planlagt ser du; 2 tomler

 

 

 

Designet av Christine Enström

 

Vottene er heldigvis strikket i Finull, godt at ikkje det endres på *ler*. Som du vet så får man Finull i så og si alle verdens farger….*Potensielt Problematisk*….Hvilken farge kunne du tenkt deg disse vottene i?
Ja og hvor mange PAR ville du hatt…?

 

COLOUR YOUR STARS
Bildene over
Str Voksen
Svensk/Engelsk strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Vettu ka eg gjorde før eg la meg i går..ehee…i natt?? Eg TØMTE ei hylle med garn inne på Hobbyrommet…
Det begynner å bli litt trangt om plassen og eg akter ikkje å ha en haug med kurver stående på gulvet, det skjer ikkje…! Så ja, nå har eg 3, eller 4 “hauger” med garn på skivebordet mitt som eg har veiet. Vurderer om eg bare skal selge det!! Vet eg har noen gamle skatter som ikkje er i salg lenger. Vanskelig å sette en pris på det syns eg!? Garnet var svindyrt og eg ser det blir solgt for ganske “gode” priser, men likevel vanskelig. Så eg får sjå, legge det nok ut i løpet av dagen, finner jo fort ut om prisen er helt feil haha En positiv ting er jo at nå er det faktisk blitt rimelig å sende pakker 🙂

Anyway, blir ikkje den store ukehandelen i dag, skal bare ned på butikken å ha noen ting ellers har me i grunnen det me trenger hjemme 🙂 Utenom det står det noen stativer med klær å venter på meg….IKKJE SANT!

 

 

HA EN FLOTT FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg