KOSEKLÆR! -Norske strikkeoppskrifter

Designet av Hanne Rimmen

 

Snart helg!—> Lazy day.…Antrekket over hadde vært helt perfekt i dag! Å jo da, eg har plenty av koseklær, lider absolutt ingen nød, men et selvstrikket (Eller, i det minste strikket) hadde jo vært drømmen!!
1 tråd tynt ullgarn + 1 tråd tynn alpakka = COZY ♥

Lekkert, berre lækkert!

 

 

 

Designet av Hanne Rimmen

 

Buksa vet eg ikkje OM eg gidder kommentere en gang!?! Altså!! Eg har seriøst vært keen på ei strikka ullbukse så lenge eg kan huske….Har eg noen? Nei, ikkje en halv en gang, kun et halvt bein om det er noe å skryte av…Seriøst? Selv om eg drømmer videre er eg på nippet til å bare gi og….dvs: Kjøpe meg ei ferdig strikke!!

 

NORD PULLOVER
Bildene over
Str fra 102 cm til 140 cm i overvidde
Norsk strikkeoppskrift

 

 

NORD KNITPANTS
Bildene over
Str 90 cm til 120 cm i hoftemål
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Happy Knitting!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Kommunelegen vår sier at når man har hatt covid skal man holde seg unna de testene i tre måneder. De vil kunne gi positivt resultat – men du er på en måte immun mot ny smitte. (Rester av viruset finnes i større eller mindre grad i kroppen. Vi tar ikke PCR på folk som har hatt viruset siste tre måneder fordi den ville gitt positivt utslag på den “gamle” infeksjonen)
      Er du feberfri og har god almenntilstand er du pr. definisjon frisk (for covid)

      1. Nice! 😀 Takk for god bekreftelse 😀
        Likte den: “Immun mot ny smitte” . Me har diskutert det her hjemme, Dib først, så eg og Dib frisk, det var da me lurte på: “Tenk om me smitter hverandre tilbake” , ja og sånn går no dagan hehe

Siste innlegg