SKJØNN SMÅSTRIKK TIL SMÅFOLK # GRATIS OG NORSKE OPPSKRIFTER

Reklame: Dale Garn/ House Of YarnDesignet av Dale Garn/ House Of Yarn

Småplagg går kjapt å strikke, men hvis du i tillegg kan bruke noe tykkere pinner og garn enn det du gjerne bruker til babyklær, DA går det fort! Herlige vårplagg som du kan begynne å bruke på de små mens det ennå er litt kaldt i luften 🙂

Lerke er jo et supert vårgarn! En lett blanding av merino og bomull som gjør at det varmer det lille extra 🙂 Romperen over og under strikkes i LERKE Pluss så ja, dette går kjipp kjapp! Trenger du en gave i helga f.eks? Ja du rekker det!

 

SMÅFOLK ROMPER
Bildet Over
Str 3 —> 18 mnd

 

 

Designet av Dale Garn/ House Of Yarn

Eg har alltid syns slike bleierbukser er så fine å ha utenpå en strømpebukse,
godt å bevegelig seg for de små som ofte er høyt og lavt 🙂 

 

PETITE BLEIEBUKSER
Str 3 —> 18 mnd

 

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn/ House Of Yarn

Awww sjekk å sååå herlig ♥ Herlig herlig nå til våren med et par sandaler!

 

LYKKEROMPER MED
SKJØRT OG KYSE

Str 3-9 mnd og 1-3 år

 

* * * *

 

Halle min nå er det jo jaggu meg helg igjen! Denne uka har bare SWOSJ! Føler ikkje eg har gjort annet enn å sett på serie hehe Skikkelig vanskelig å stoppe når eg først setter den på! Nå er eg i gang med siste sesong (nr 3)!! Ellers strikker eg sånne “pannebånd” til Amira og har vel i grunnen et igjen å strikke 🙂

I ettermiddag skal eg ut på skolen til DibHassan for de har Åpent Hus. Har aldri vært inne på den skolen så det skal bli spennende! Er alltid mye å se på en så stor yrkesskole + eg skal på konferanse med læreren. Spennende 🙂

Frem til da? Hmmm Se ferdig serien?? Strikke? Tja, Hvorfor ikkje 🙂

 

KOS DEG OG LAD
OPP TIL HELGA

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg