Skjørt eller Kjole? – Strikkeoppskrift

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Mange sukker litt tungt når eg legger ut oppskrift på kjoler, skjønner det jo, det er jo egentlig et stor arbeid når det er til en voksen. Da er muligens et skjørt løsningen? Betydelig mye mindre
og akkurat like kledelig og stilig utover høsten 😀

 

 

 

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Dette var jo litt gøyalt også, fult av dotter! Med tanke på at det er strikket i litt tjukt mohair tror eg ikkje du vil føle du sitter på ei massasjematte hehe Dottene sitter du flate 🙂

 

DOT SKIRT
Bildene over
Fra 80 til 110 cm i hoftevidde

 

 

* * * *

 

 

Ok, det blir jo en spennende kwell i dag! Eg kommer ikkje til å sitte å glo, men Tv`n skal få stå på – mest sannsynlig vandrer eg litt frem og tilbake fra Hobbyrommet til stua. Havnet ut på hjul sent i ettermiddag igjen –
Var jo ute med mor mi tidligere slik at hun fikk stemt, men eg var tom for bla røde perler så det måtte eg jo ha!
Har fått en ny idé på tema til armbånd så får eg sjå om det slår an 🙂 Ja eg må bare komme meg inn på Hobbyrommet å prøve det ut!

Som sagt, ønsker du er armbånd? Et personlig et?
Send meg en mail: [email protected]

 

 

GODT VALG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg