Små Søte Gaver – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Rille Rundt

 

Vel vel, den O`Store GaveStrikkeÅrstiden er jo for lengst i gang og her har du litt påfyll med noe eg syns er noen flotte og koselige gaver! Strikkes f.eks i deilige Merino Ex Fine, så mykt skal det bli. Strikk alle skogens dyr til jr eller som gaver til nevøer og nieser, eller nabobarn? Barnas barnehage venner? Alltid plass til en rev i skuffa 🙂

 

 

Designet av Rille Rundt

 

Snakk om et koselig strikketøy 🙂

 

NORWEGIAN FORREST ANIMAL HOOD
Bildene over
Str 6 mnd til 6 år
Norsl Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Eg hadde jo en plaaan i dag, sånn egentlig, og det var å sitte her:

 

 

Meeen eg havna jo ut på handel for mor mi, greit nok det, men tiiing taaar tiiid! Ble til at eg satt der å ventet til Dib var ferdig på jobb siden han var på oppdrag her i Tananger. Han hadde jo fått en hel jobbgarderobe så det var greit å slippe å gå hjem *ler* Vel hjemme igjen spiste eg bare et knekkebrød, magen har vært i opprør etter kjøttet eg spiste på lørdag, etterpå flatet eg rett ut på sofaen! Kvalm og ganske trøtt, sovna SMOKK og våkna i 18 tiden. Tja, så nå blir det en kjapp vannerunde ute før eg A)Sette meg å leirer, eller B) Gjør ferdig noe eg har strikket 🙂
Får sjå!

 

 

KOS DEG OG HA
EN FINE KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg