Smått og Søtt til de minste – Danske Strikkeoppskrifter

Designet av Pure Stitches

 

En liten shorts, eller ei truse, enten til ei lita tulle eller en liten gutt er både fint og praktisk enten det er vinter eller sommer. Over en strømpebukse eller under en kjole, helt topp og veldig deilig for den lille. Godt å bevege seg
og lunt på stumpen når det kravles rundt på gulvet – Ikkje minst er det gledelig på en innedag enten det er hjemme eller i barnehagen 🙂 En søt liten gave og veldig koselig å strikke! Strikkes f.eks i tynn merino – Mykt og godt ♥

 

KNOP BLOOMERS
Bildet over
Str 1 til 9 mnd og 1 – 2 år
Dansk strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Pure Stitches

 

Alle luer blir søte med ører ♥ Lua kan være helt enkelt, men med et par ører Awww *Solgt* Denne er strikket i tynn alpakka fra Drops (et av mine favorittgarn!) og blir nok den mykeste lua 🙂 En liten barselgave kanskje?

 

BEARLY BONNET
Dtr 3 – 18 mnd
Gratis dansk oppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag har eg sittet her å plukket perler! Flyttet rundt på de og endret en del, Nøtteknekkeren eg startet på ble for mye “stolpe” og ikkje helt slik eg ville! Har som sagt perlet den etter et bilde, men eg endte opp med å perle Anja Takacs sine øyner fra Tinnsoldaten, da blir det litt samme stil 🙂 Nå må eg bare finne en passende Narr så er eg
i boks med den delen av planen 🙂 Har også sendt inn en solid bestilling av perler og eg kan glede meg til
pakke i posten! Alltid kjekk med pakker selv om eg vet hva det er 🙂

Det har plaskregnet hele dagen! Blir ganske sløv av det! Hjalp jo ikkje stort at eg laget ei god gryte med blomkålsuppe med masse blomkål opp i…blir jo nesten litt døsig av det også! Jaja, straks helg, gjenstår litt handling i morgen og så er det bare å senke skuldrene 🙂

 

 

KOS DEG
OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg