Snart Jul – Er lov å glede seg!

Designet av Maria Zhyrakova

 

“Det nimma seg”, sier de…Nå om dagen er det nesten sånn at eg er overrasket at ikkje marsipanen er på plass i hyllene hos Rema…Ikkje lenge til nå! Uansett, julepynt og dill kan me starte me allerede nå – Eg har faktisk shoppet noe julegreier allerede – Tror det var i juni eller juli eg kjøpte det….Tidlig ute i år *Smiler*

All julepynt trenger da slettes ikkje være riktig….Katt er jo absolutt noe eg ikkje forbinder med jul,
men likevel var jo denne ganske så morsom 🙂

 

CHRISTMAS TREE CAT
Bildet over
Oppskrift publiseres i november

 

 

 

 

Designet av Maria Zhyrakova

 

Denne er det jo noe mer sannhet i, ja enn at en katt er et juletre liksom….En nisse luen og en runde i juletreet er mye mer sannsynlig 🙂 Gøyale prosjekter begge 2, spesielt om du har nok julepynt fra før 🙂

 

CHRISTMAS CAT

 

 

 

* * * *

 

 

 

Dette julestæsjet shoppet eg i sommer + en haug med forskjellige Sprinkles til diverse høytider. Sjekker du ut Outlet hos Slikkepott kan du gjøre gode kupp! I år må eg nok lage noen
extra gode cupcake til en spesiell anledning 🙂

SHIT eg var tidlig oppe i dag, heldigvis kom eg meg tidlig i seng, dvs eg klarte å få nesten 6,5 t på øyet 🙂 Hadde jo legetime med tommelen 8:30, kom inn med en gang så det gikk kjapt. Han kunne se at tommelen fortsatt var noe uggen, men kunne ikkje kjenne om det var noe gørr inni, da ble det ultralyd. Kunne heller ikkje se noe spesilfikt som han evn kunne åpne, men betent er den så det ble ny antibiotika + en sterk salve som skal brukes i 10 dager. Mens eg satt der “i ultralyden” spurte eg om han kunne se brekt bein i den der, jepp, det kunne han så eg ga han venstre hånda mi og ba han sjekke….For 2 uker siden smalt heisdøra på SUS igjen på hånden min og det var besvimelsesvondt! Enda er den vond og hoven….Vel, ingenting er brekt i allefall, da skjønner eg mindre hvorfor den fortsatt er hoven og vond…Vel vel…den funker i allefall.

I dag er ladedag og nå har eg rigget meg til her på Hobbyrommet og her skal eg sitte til eg skal en tur ut til Amira. Eirik er på jakt og Amira er selskapssyk så hun inviterte på ChiliSuppe – Jammy!

Å ja, en annen viktig ting: Tommelen skal holdes borte fra alt gris og graps + behandles med forsiktighet, dermed fritar eg meg selv for ALLE huslige syssler og håper at både oppvaske, rot OG klevask forsvinner av seg selv….Mulig for mye forlangt?? Hmm kanskje eg gidder orke en klevask og 2….men ikkje i dag!

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg