Snart kan du kaste jakka – Da er det VÅR!

Designet av Raimonda Bagdoniene

 

Noe som neeesten er bedre enn selve våren og sommeren er den overgangsperioden fra vinter til vår. Du vet, når du står å vurderer å kaste jakken for å bare gå i genser? Åsså lar du jakka henge igjen i gangenÅåå det er så herlig! Da er det i grunnen godt å likevel ha en genser som er litt varm, ja som denne her 🙂
Skikkelig vårgenser når det fortsatt er litt vinter igjen i vinddraga 🙂

 

 

 

Designet av Raimonda Bagdoniene

 

Orginalt strikkes den i DETTE GARNET, det er tjukt ja (40 m pr 50 gr). Andes fra Drops er jo et alternativ, men eg føler liksom det blir litt tungt? Kanskje strikke DETTE (<—for meg et nytt garn) dobbelt? Ellers så syn eg Cascade Eco+ er et godt og tjukt garn fordi plagget blir lett, men det er ikkje like tjukt som garnet i denne genseren…Vet du? Test garn og må strikkefastheten – Det er alltid det beste uansett 🙂 

 

PLAY WITH CABLES PULLOVER
Bildet over
Str S/M

 

 

 

* * * *

 

 

 

Okei, Oookeeeiii!! Da ble det IS ute da…ikkje sant...eg skal lksom ut å kjøre eg…Hvis eg skal stole på Dib som kjørte på jobb i 6 tiden så var det ikkje særlig glatt. Selv med nytt sertfikat så trooor eg likevel han er hakket tøffere enn meg! Men men, eg har lovet at eg skal komme i dag og det meste er allerede pakket ned
i bilen så det er bare å legge på hjul vil eg tro.

Eg vet, eg laget ikkje Tortelloni på Snapchat i går, beklager det! Ali kom meg i forkjøpet og laget en kyllingrett
i ovnen i steden for. I dag der i mot skal eg briljere på kjøkkenet når eg kommer hjem 🙂
Nå må eg nesten komme meg på beina og starte dagen.

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg