*SNØ I NOVEMBER* – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Marianne J. Bjerkman

 

Selv om eg ikkje vil ha snø før godt ut i desember dalte eg ganske fin for denne Go`biten her altså! Skikkelig
“Ren og Fin” i kontrastene, det vil altså si; Lekker ♥ Den er strikket i Sterk, ikkje bare får du en genser som vil leve
i mange år, men du får også mye nytelse av å strikke den. Modellen er lett oversize over brystet og noe kort
i fasongen. Skulle du ønske den noe lengre, ja så strikker du litt extra på magestykke 🙂

 

Designet av Marianne J. Bjerkman

 

Det beste er jo at den strikkes Top/Down med økinger som er i diagrammet + litt raglan

 

SNØ I NOVEMBER
Bildene over
Fra 99 cm til 134 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

Siden me er innom snøen…kunne tenkt meg å FacePlante rett i ei snøfonn her og NÅ! Føler meg noe hoven i ansiktet + det “Koker” liksom! Overgangsplager eller? Har ikkje tall på alle de gangene i løpet av dagen eg må inn å dyppe hodet i vann! En ting er hetetoktene som fløsjer i kroppen noen ganger til dagen, men det er akkurat som om heten henger igjen i ansiktet. Ubehagelig, VELDIG ubehagelig! Med tanke på ALL den flotte sminken eg fikk av Amira her tidligere så er det ganske kjipt! BAGATELLER for noen sikkert, men det å sminke seg er fullstendig døfødt slik som det er nå. Inni mellom kan dagene bli en del bedre med litt sminke bare fordi man føler seg bedre 🙂 Nå føler eg meg egentlig bare som en oppblåst heit rød ballong! Verken attraktivt eller behagelig…Hadde det nå ennå vært en lett solbrenthet for da hjelper det med AfterSun i det minste….

Tror bare eg må starte dagen med en så kald dusj som mulig og bare ta det der i fra…
at det er meldt 17-18 gr er ikkje behagelig når man ønsker seg max 10…

 

 

 LAG DEG EN DEILIG DAG,
BARE FORDI…

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei varm Vibbedille 🙂
100% Røykfri i 270 dager *STOLT*

2 kommentarer
    1. Hehe må jo flire av deg. Og ja jeg kjenner meg igjen. For å si det slik så er kjøleelementet min beste venn 😍 ja har flere som er i sirkulasjon. Overraskende så hjelper det. Ofte er det så ille at jeg helst vil bo i fryseboksen. I sommer var det ekstremt. Skulle gjerne jobbet inne hos Henning Olsens is da 😂😂

      1. Vanligvis er eg veldig glad i sol og varme, men denne sommeren har vært helt for jæ….! Har trodd eg skulle dø mer enn en gang! Satt ofte med beina i ISkaldt vann og isbiter – Helt nydelig!! Skal søren meg finne frem kjøleelementene og få de i fryseren 🙂 SMART! Det var ganske svalende å valse rundt på Rema også i sommer 🙂

Siste innlegg