Sokker med Sau eller Elg?

Designet av the petite knitter

 

Disse sauesokkene er litt spennende! Strikket i en tråd tynt islandsk ull og 1 tråd tynn mohair – Blir litt småfluffy og varme sokker ut av det 😀 Sokker i dette kategorier er slettes ikkje “bare” et par sokker, eg vil si at garnet er valgt med omhu og du ender opp med et par sokker som blir en aldri så liten luxusgave
(Og det selv om sokkene ikkje blir dyre hva gjelder garnpris)

 

OVIS
Bildet over
Str? Mange

 

 

 

 

Designet av the petite knitter

 

I dette paret er det også 2 garntyper, bla et garn fra Tukuwool 🙂
Virkelig fine sokker om man ser på garnet, flotte gavesokker!

 

KARIBOU SOCKA
Str? Mange

 

 

 

 

 

 

Ble noen sauer på Hobbyrommet også i går! Det er noe med de dyra der altså, akkurat som ei potet: Kan brukes til det meste og det blir morsomt 🙂 Dette er store binderser og sauene er ganske store de også, men de er midt i blinken til formålet. Kommer snaaart på bloggen vil eg tro, skal bare….først!

I natt sov eg over 8 timer uten å våkne, det gjorde godt, men formen er en god del verre enn den var i går…Feber, INSANE vondt i halsen, men kjenner ingenting når eg svelger, da er halsen som vanlig – Den er bare veldig vond liksom. Tett som ei høne med bomull i hodet. På toppen av dette er det akkurat nå 23 grader og det skal opp til 27, typisk...Vel vel bra for meg at Hobbyrommet er det svaleste og kaldeste rommet i heimen for det er der eg kommer til å være! Skal prøve å få laget til en Give Away i løpet av dagen, ja for det MÅ skje i dag og ikkje når eg føler meg bedre – Da er poenget borte hehe

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Sauer er ålreite dyr det og dine var stilige.Masse god bedring til deg. 🤧🤪🌻🌻🌻

Siste innlegg