Solveggen eller skiløypa? – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Tina Hauglund

 

Hva enn du måtte foretrekke, disse vottene funker like godt fra grasiøse vinkebevegelser til forbipassernde skiløper fra solveggen til å fyker rundt i løypa selv uten å få neglesprett 😀 Så ja, dette er absolutt vottene du vil ta med på årets påsketur hvor enn den skulle være. Starter du i dag rekker du fint å sikre hele
familien med de kuleste vottene!

 

 

 

 

Designet av Tina Hauglund

 

Bruk det garnet du best liker å tove med. Ligger en liste i oppskriften over hvilke garntyper som egner seg enten med enkel eller dobbel tråd 😀 Den lekre genseren Tina har på seg vil eg jo tro er Emblas Mamma 😀
Snakk om å være klar for Påsken da gitt! *Knallfint*

 

KYLLINGVOTTER
Bildene over
Str XS til XL
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

God morgen, har sovet nok timer egentlig, men akkurat like trøtt…Hmm tror eg skal starte med en god dusj for
i dag kan eg ikkje kwile! Har fått tid hos frisøren min i morgen formiddag og da må eg opp litt tidlig, derfor er det bedre å satse på tidlig lalletid i kwell.Håper virkelig at formen gjør at eg kommer meg inn til Stavanger for gudene skal vite at håret trenger det hehe Nakken som ble barbert i januar rekker meg snart til skuldrene haha
Jepp, lett overdrevet!

Foruten en del timer på sofaen i går fikk eg faktisk perlet en del med miniperlene mine, det går jo bare bedre
OG Bedre
, ja selv strykingen går jo helt supert! Så da blir det vel å bare øke vanskelighetsgraden da vil eg tro? Uansett skal eg starte med Midiperler i dag, har hatt et prosjekt liggende på skrivebordet som trenger litt kjærlighet og ei sinnsyk strykeøkt! Hadde vært greit å fått bort det (Dvs fått det montert). Hadde også vært fint å fått det på plass ute ved inngangen 😀 Tror eg skal la det være planen for i dag. Hvilke planer har du?

 

 

DU FORTJENER EN GOD DAG!
LAG DEG EN!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Planen min er pledd og sofa.
      Men de vottene….. Jeg har ei hønelue det går gjetord om i familien. Har alt fått oppfordring fra flere i slekta om at den må være på plass på påskeskirennet palmelørdag. Selvsagt kommer den til å være et, selv om det blir mitt første møte med kjæresten til Datteren…..
      Vurderer sterkt å strikke de vottene. De hadde vært så perfekte!!!
      Og tid har jeg jo.

    2. Å de vottene va kule, skulle gjerne hatt strikka de men lista mi er så lang🙈. Idag blir det fysioterapi og håp om ett vær som tillater en tur og to. Lade opp til imorgen da er det både lege og frisør. Gjør deg en fin dag veldig spent på alle disse perleprosjektene dine😉

Siste innlegg