Som fisken i vannet….Eller bare et Fisketeppe!

Designet av Astrid Schandy

 

Altså! Teppene til Astrid Schandy blir bare mer og mer fasjonable!! Sving innom siden henens på Ravelry, det er helt utrolig alt det flotte hun designer! Den der “lagreknappen” min går nesten varm!

 

 

 

Designet av Astrid Schandy

 

Dette teppet ser jo nesten malt ut! Teppet er malt strikket i Scheepjes Catona, elsker fargeutvalget i det garnet!! Har vel i grunnen lovet meg selv at én dag må eg ha alle fargene her hjemme på ei hylle, kun for å nyte synet MoHaaa Ja eg vet, det er galskap, men en dag! *ler*

Hvis du er glad i fisk, men har lyst på et enklere teppe så vil eg absolutt anbefale “The Fisk – Return”,
et teppet som gitt som en farsott i sånn…2007

 

 

ASTRID`s PEICES BLANKET
Bildene over
Str 110 cm X 150 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Ok, la meg nå fortelle deg om i dag! Haha For en dag og så gøy me har hatt det, Amira og eg! ShoppingFredag kan me kalle det, det er år og dag siden eg kunne tillate meg det, men i dag slo eg på tromma….den store! For en stund siden skrev eg her på bloggen at eg ikkje tjente noe på selve bloggen? Det har eg heller ikkje gjort. Rett før omleggingen av Blogg.no fikk eg spørsmål om eg ville ha en Partneravtale, noe eg takket ja til. I den omleggingsprossesen ble Partenavtalen lagt litt på is (for alle), eg hørte i grunnen aldri noe mer, og det var heller ikkje noe eg tenkte på. I slutten av mars oppdaget eg noe nytt på kontrollpanelet mitt, sendte en mail til support og spurte….Det var da denne avtalen som var oppe å gikk, men så oppdaget de at den for min del burde ha blitt startet for en god stund siden…Ergo fikk eg en solid etterbetaling Mohaaa Det er gøy, ja for sånn ER gøy! Vel, da ble det shopping altså! Før shopping hadde eg kjøpt nytt MMA utstyr til Dib og Amira fikk samme sum som hun kunne shoppe for 🙂 Siden eg ble ufør har eg alltid sagt at en dag skal eg kjøpe meg en iMac, som grafisk designer er det den ultimate pc eg kan tenke meg! Da finnes det ingen grenser for HVA eg kan gjøre eller lage…men…den eg har sett på kommer på ca 25K, og helt ærlig? Eg klarer IKKJE være så ego at eg gjør det, så da kjøpte eg meg en ny Chrome book i nyere versjon enn det eg har hatt de siste 2,5 årene! Er veldig glad i den eg har, men batterier er blitt ødelagt så det var digg å få en ny! Den er omtrent som en macbook 🙂 Sååå var eg litt frem og tilbake om eg skulle kjøpe en stor grill til terrassen eller en oppvaskmaskin…Vel, fornuften seiret og eg kjøpte Denne Oppvaskmaskinen og den er sååå fiiiin ♥ Den me hadde kjøpte eg til Ali på 40 årsdagen og siden den i tillegg var hvit ble det helt feil siden Amira kjøpte de 2 kombiskapene til oss i fjor som er svarte. Så ja, da syns eg at eg var fornuftig! Å fornye verktøyet (Pc) som faktisk er grunnen til at eg kunne shoppe var en nødvendighet og oppvaskmaskinen var på tide å oppgradere…den gamle er jo nesten 12 år

Me var også på Ikea, eg skulle jo jakte på gode løsninger til Hobbyrommet hehe Eg endte opp med masse gøy til KJØKKENET!! haha Sånn småting som er kjekke å ha og som me ikkje bare trengte, men som eg også har hatt lyst på 🙂 Obligatorisk måtte eg selvfølgelig innom HM å handle meg nye koseklær! Mmm deilige! Måtte også ha litt nye kremer og litt sånn ansiktspleie, alt eg hadde hjemme var nå tilnærmet tomt så det passet fint. Avsluttningsvis kjøpte eg noe herlige tegneblokker! Eg elsker å tegne så det er et must å ha 🙂 Me tok oss også en lunsj på McDonalds!! Er jo slettes ikkje mitt førstevalg, men eg var sååå sulten og det ble det enkleste. Chicken Nuggets er uansett ganske godt 🙂 Så ja, alt i alt en perfekt fredag. Det gøyeste av var jo at Ali hadde ikkje peiling, dette har eg holdt hemmelig for han slik at eg i dag kunne overraske han, og den svarte maskinen tar seg godt ut på kjøkkenet! 🙂 Har allerede vasket en maskin og ENDELIG ble både glasser og bestikk blankt og fint!
Nesten litt magisk!

Nå kan eg altså si at eg tjener litt penger på bloggen min. Det eg tjener på er reklamen som ligger øverst på siden og noen plasser mellom innleggene. Dette er ikkje reklame som eg kan styre, det er det blogg.no som gjør. Eg kan heller ikkje fjerne den. Noen blogger som gjør det bra får altså det som heter Partneravtale (dette er ikkje metapix reklamen som du kan lage selv i innleggene dine)

Vel vel, nå skal eg bare sitte her å nyte resten av kwellen, er ganske sliten i kroppen kan du si! Kjøpte meg en stor Toblerone (Min absolutte sjokoladefavoritt) på Elkjøp i dag så eg skal ta meg en trekant og kose meg 🙂

 

 

KOS DEG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer
    1. Åååå høres ut som en fantastisk dag , hakke bedre enn min med andre ord 😂Det fortjener du💜Og det fisketeppe hadde passet bra her i Bergen 💖

      1. En ting var at me hadde litt “hemningsløs shopping”, men å kos meg sammen ute med Amira er jo kjempeherlig 🙂 Ikkje ofte me finner tid til det lenger 🙂

    2. Unner deg den dagen du har hatt ,det fortjener du.Og gratulerer med avtalen med blogg.no.Ga en fin dag. 🤗🙃😁👏

    3. Å shopping dag med Datteren, det er kos det… Og litt sånn hemningsløs shopping er gøy. Jeg var i noen år ansatte-representant i styret på sykehuset. Det vervet fikk man da i underkant av 100.000 ekstra for i året, betalt ut i to omganger. Juni og desember. Da ble det ofte litt hemningsløs shopping nå disse “ekstra-pengene” kom inn på konto.
      Husker jeg ringte Gamle Gubben Grå og spurte om hvilke størrelse han brukte i alt som hette klær, og så gikk jeg amok og kjøpte nytt antrekk til han. (Han går stort sett i de klærne han alltid har hatt.) Han to de på seg, litt sånn irritert Det var jo ikke flanelsskjorte. og blazer var ikke helt han. Heller ikke Jean Paul..
      Men da han tok på jakka og kastet et irritert blikk i speilet, rettet hele mannen seg opp og ble stående nesten og måpe. Han så jo den stilige karen i speilet.

      Jeg har hatt partnerskapsavtale snart ett år. Blir ikke rik, men det blir litt. Og det beste er at nesten alle pengene jeg har tjent så langt står på en “hemmelig konto” og skal brukes på noe som gir kos og glede, men ikke nødvendigvis er fornuftig.

      1. I 2018 da Blogg.no avviklet Topp20 lista (Alle de 20 beste fikk pengepremier, eg lå på den lista siden eg startet her i 2016) Da fikk eg Partneravtale, men den kom liksom aldri helt opp å gikk 🙂 Blir vel ikkje det man kan kalle rik, men det er nå likevel mer enn bare litt likevel 🙂 Eg har en konto i nettbanken som heter “Strikkekos” – Der står mine penger MoHaaa Poenget for meg er at disse pengene ikkje skal inn i den “vanlige-kjedelige-husholdningsbudsjettet” – Pengene skal brukes på noe eg sparer til, noe som eg/me trenger eller bare har lyst på 🙂

Siste innlegg