SOMMER & SOL! 4 Gratis og Norske Strikkeoppskrifter

Reklame | Dale Garn, House Of Yarn

Designet av Trine Lise Høyseth/ Dale garn/ House Of Yarn

 

Noen ganger skjønner eg på Ali at han gjerne skulle ønske eg kledde meg litt voksent!? Hmm eg har gjerne lett for å ta på meg noe eg syns er gøy om eg kan si det på den måten, ja eg mangler litt “seriøse” klær på en måte hehe Denne kjolen er eg ganske sikker på at han hadde likt! Å ja, eg må jo si at det var en skikkelig lekker sak…Kunne tenkt meg den i  Terracotta eller Korngul! Hmm ååå tenkt å hatt den i begge fargene!?? Eller enda bedre: Tenk å fått den levert ferdig strikka på døra!! OMG!! *Drømmer* Det å hatt en kjole, eller en topp generelt i Pure Lino hadde vært helt toppers nå til sommeren for det er så svalt og deilig med Lin rett på huden!
Burde kanskje gjort noe med akkurat det…?

 

 

ANINE KJOLE
Bildet over
Fra 82 cm til 128 cm i overvidde
Fra 70 cm til 110 cm i livvidde
Strikkes i Pure Lino <—Sjekk de nye fargene

 

 

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

 

LEONARA KJOLE
Fra 83 cm til 112 cm i overvidde
Strikkes i Pure Lino

 

 

 

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

 

GRACE JUMPER
Fra 82 cm til 112 cm i overvidde
Strikkes i Pure Lino

 

 

 

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

Denne trenger vel over hodet ingen grunn, eller? Bortsett fra at eg kunne hatt 20 stk!
Ja og alle i forskjellige farger!! *Elsker striper*

 

 

FIONA GENSER
Fra 84 cm til 114 cm i overvidde
Strikkes i Pure Lino

 

 

* * * *

 

JADDA! Siste uke før FERIE!!! Yes Yes! Påskeferien er RETT rundt hjørnet gitt!! Haha nå er det vel blitt mer slik at det er Ali og eg som får ferie haha Eg får ferie fra matpakka og kjøring til trening og at Ali kan sove sammenhengende uten å stå opp i 6-halv 7 tiden for å påse at Dib kommer seg ut døra hehe Begge ungene skal jo jobbe alle dagene som kan jobbes, men det blir jo litt fridager inni mellom så det blir plenty av tid å kose oss + at eg har jo bestilt MASSE sol og MANGE varmegrader + planen er å utnytte det, få plantet og stelt ute 🙂

I dag skal me ut en tur nå snart, enten Amira og eg eller meg og Ali, Jepp Amira har fri og det er jo herlig. Me skal en tur ut til NoSmoke i Hillevåg og få i hus litt ny Juice og vettu?? Eg har ikkje rørt tobakk siden 14.desember i fjor! Kuttet røyken tvert en fredags kwell og har ikkje tenkt på det siden så denne Vipe`n har virkelig redda både Ali og meg!! HELT FANTASTISK!!! Etter me slutta med røyken har eg funnet ut at det egentlig er veldig sjeldent at me “møter” på røykere!?! Ja som f.eks når me er ute på handel, det er veeeldig FÅ røykere eg ser. 2 tre ganger har eg opplevd å gå gjennom ei tobakksky ute og det er ganske enkelt HELT for jævlig!! Ja eg mener det! Det hadde eg aldri trodd at eg skulle syns det var! I går var mor mi her og hun får faktisk lov å røyke inne her! Angrer vel litt på det eg sa da eg selv røykte: “Hvis eg en gang slutter å røyker kommer eg aldri til å kaste ut gjester som røyker”, vel, ja eg innrømmer at eg angrer på den uttalelsen…Men men mor mi begynner å trekke på åra + hun hadde en ryggoperasjon for 1 uke siden så eg får tåle det. Heldigvis er det som regel bare et par stk hun røyker
mens hun er her, men fytti i HELV…..som det STINKER! haha

Anyway, eg må nesten bare kommer meg på badet for me må snart komme oss av gårde 🙂
Me får tastes litt senere.

 

 

 

HA EN KNALL DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg