Sommer Striper – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Heidemarie Kaiser

 

Deilige striper strikket i silkegarn eller silkeblandinger ♥ Det bare må blir utrolig svalt å deilig i sommervarmen!
Eg har noe MulberrySilke på hylla, men absolutt ikkje i de riktige fargene for meg, ja for eg kunne tenkt meg en tro kopi av den på bildene her, Åååå for en fargekombo sier eg bare!

Toppen strikkes Top/Down så det kommer til å gå på autopilot og vips så har du en ny og veldig deilig topp. Skummet lett gjennom oppskriften og den er ikkje blant de mest kompliserte så legg til litt
godvilje og dette går som en drøm!

 

Designet av Heidemarie Kaiser

 

HAVANNAH
Bildene over
Fra 80 cm til 125 cm i overvidde
Gratis Strikkeoppskrift

 

* * * *

Søndag og opp klokka 7 – DET skjer aldri, men i dag tror eg at eg våknet på første pip fra alarmen! Gikk i grunnen bedre enn fryktet, må være fordi eg var i seng før 00.30 i går-Det er jo også noe som sjeldent skjer! Gikk rett på kjøkkenet, klikket på kaffi og så strake veien på badet. Noe eg heller aldri pleier å gjøre er å kle meg med en gang, nei da, for eg valser jo i pysjen noen timer først. Så ja, da sitter eg i grunnen bare her og er klar for Take-Off selv om Dib fortsatt sover. Me har god tid da, eller eg har god tid og det trenger eg! Det er lenge siden eg har bare stått opp, kledd meg og gått for nå trenger eg minst 2 t før eg går ut døra.

Det er heller ikkje så veldig langt av sted me skal i dag, bare rett ut på Skadberg så det er veldig svinte 🙂 Ååå det blir MANGE timer i hallen i dag altså!! Vanligvis møter ikkje de store (altså Dib) før i 11 halv 12 tiden, men siden Dib skal være Dommer så må han møte kl 10! Dvs at eg må sitte der å se på når alle barnepartiene har aktivitetsdag og det tar jo fort 2 timer hehe Etter det er det RM for alle Junior og Senior, hvor lang tid det tar avhenger jo av hvor mange som stiller i år. Uansett, det er kjekt! Eneste som kan bli en utfordring er jo at det ikkje er tribune i denne hallen heller!! Da blir det som oftes å sitte på gulvet!! Hadde me nå hatt en campingstol greie i normal størrelse, ja så hadde eg tatt den med! Har i allefall pakket med meg strikketøyet, men har ennå til gode
å få tid til å strikke når det er konkurranse da så får se om Glam-Sokkene vokser i dag!

Kan jo være at eg husker å Snappe litt så du kan jo bli med via Snapchat i så fall (vibbedille)
Ellers får me tastes senere i dag 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN SOMMERLIG SØNDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg