SOMMERSOKKER – Strikkeoppskrifter

Designet av manjiro

 

Altså, så enkelt kan det gjøres og du har deg et par gøye sokker! Eg biter meg jo merke i den deilig avsluttningen der på ankelen…Ingenting kan slå en lekker L-Cord kant…hvorfor gjøre det enkelt når det kan bli så lekkert som dette?? Ikkje sant, har du muligheten; Strikk en I-Cord hvor som helst og når som helst….
Du vil aldri angre, eg lover!

 

UTSUBO SOCK
Bildet over
7 størrelser

 

OBS: Denne oppskriften er ikkje tilgjengelig riktig ennå…Har følgt med noen dager, men det er litt forsinkelser skriver designeren. Oppskriften blir gratis når den er klar for nedlastning – Dvs det er bare å følge med! Denne oppskrifta må eg ha bare for å bli påminnet om hvor enkelt et par sokker kan bli sååå morsomme!

 

 

 

 

Designet av This Handmade Life

 

Disse sokkene ga meg litt flashback…Det var vel i 5-6 kl. me måtte sy oss forklé til skolekjøkken…Da kunne me velge blandt diverse farger i rutemønster som dette…Husker mitt var lys lilla og hvitt. Var forøvrig et herk å sy, noe som beviser at symaskin og meg har aldri vært på bølgelengde fra tidenes morgen…Sukk…Men sokker behersker eg og disse lagres pronto!

 

SUMMER PICNIC SOCKS
3 størrelser

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

 

I natt ble klokk 02:15 før eg var under dyna…Måtte bare få ferdig disse før eg tok kwell, dvs eg måtte steke de slik at de i dag er klar for maling og montering! Jepp, alle små detaljer er greit å male på – Går så fint atte! Har også en annen serie som er ferdig stekt, de er sånn halvveis malte, blir nok ferdig i dag de også.

Sånn ellers? Vel, eg vet at eg bør komme meg ut en tur i dag, 2 dager uten tør og det kribler i beina…Tro hvor eg skal vandre i dag? Litt usikker, men kanskje det bare blir litt sånn i nærheten, ved sjøen så klart! Så sant eg har muligheten så går eg helst ved havet, men tenkte å prøve meg på en rundtur i dag – Er noe med det; Bare gå og gå og plutselig være tilbake til start, men det innebærer noe asfalt da…Jaja, sist eg gikk asfalt gikk det ganske bra så alt står og faller på skoene i bunn og grunn. Får nå sjå, først må eg få i meg noe mat og våkne skikkelig 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg