SommerStrikk – Norske Oppskrifter

Designet av Knitting for Sif

 

Trenger du et lett og lekkert strikketøy? Lette sommerplagg i f.eks tynn ull, bomull og silke – Det er en drøm for små kropper, så lett og luftig 🙂 Garn som kan brukes her er f.eks Holst SupersoftCoast og Tides og du vil få en herlig sommergarderobe til den lille ♥ Eg har strikket ganske mye barneklær i disse garntypene og eg skal skrive under på at det var en suksess! Plaggene veier nesten ingenting, det er florlett og så pent.

 

 

ERANTIS SKIRT
Bildet over
Str 3 mnd til 6 år

 

 

Designet av Knitting for Sif

 

LITTLE ERANTIS DRESS
Str 3 mnd til 8 år

 

 

 

 

 

Designet av Knitting for Sif

 

LITTLE ERANTIS TOP
Str 3 mnd til 8 år

 

 

* * * *

 

Sitter ned ei lita stund og har meg en kwil! Har vært på farten + eg har shainet litt ute på terrassen. Kuling og bøttevis av regn setter sine spor! Har fått ordnet med alle perleriene også som hadde blåst litt av og bort,
men nå er alt på stell 🙂 Dessuten så gror det god der ute nå:

 

 

 


Det ligger jo godt an til å bli MYE sukkererter!! Gleder meg!

 


I front her er det Reddiker og rett bak spirer Nepene 🙂

 

 

Utover dette ser det ut for at sommeren er kommer på besøk og i følge langtidsværet så kan dette vare ei stund 🙂 Det er bare å nyte så lenge det varer

Fikk en VELDIG gledelig overrraskelse da eg kom hjem fra runden min i dag! Amira og en kamerat hadde vært ute å hentet den ene Kombiskapet vårt! JuHuuu Jammen har det tatt tiiiid! Amira kjøpte 2 slike skap i fjor sommer, men fordi det var svart tok det tiiid. Er ikkje bare me som har ventet, men nå kom det! Skap nr 2 kommer om 3 uker – Herregud det skal bli så herlig!! Så ja, da blir det en tur på Ikea snart, for nå skal eg ha SKIKKELIG system i både kjøl og frysedel. Bokser, poser og annet dill for å unngå gris og rot skal handles inn 🙂 Å ja, dette er gaver fra Amira ♥ Skal vise bilder når begge er på plass for de er sååå fine, men du kan lure litt på Snapchat siden eg filmet litt tidliger ei dag 🙂 Men nå? Vel straks på hjul igjen! ENDELIG er det trening og Dib gleder seg 🙂

 

 

HA EN FLOTTERS KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg