Sommertunika – Strikkeoppskrift med mange og store størrelser

Designet av Wool & Pine

 

Nå er eg klar for sommeren altså, varme, svale dager og de lange fine utekveldene. Ikkje minst det å kunne svinte rundt i lette klær uten å måtte vurdere om ullongsen må på! Har du en tunika eller 10 har du alltid noe å ha på deg, ja enten det er til stranda, bytur eller andre festligheter – Eg elsker korte kjoler og tunika i sommerhalvåret!

 

 

 

Designet av Wool & Pine

 

Denne tunika`n har eg hatt på den berømte “Må Ha”-list et års tid…OM det blir i år, vel…det vet eg ikkje, men fy søren den er flott! Strikket i tynt garn, typ 400 m pr 100 gr. Ser for meg et litt “tungt” merinogarn – Ja som f.eks Wollmeise – Det er det eneste garnet eg har strikket i som “henger” utrolig flott!
Tar du deg en svingom får du en fin swong i skjørtet 🙂

 

 

PLUMERIA
Bildene over
Str fra 73 cm til 165 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

Midt i uka og snart helg, bare for å konstantere det. Har ikkje gått tur siden lørdag….kjenner det på kroppen, formen har ikkje vært så bra de siste dagene, men nå håper eg å være på vei ut av den dalen. I morgen er det en tur på SUS (MR), resultatet får eg 31.mai når eg skal på kirurgisk – Så får me sjå da hva som evn skjer videre.

Tro om eg skal ta et raid her hjemme i dag? Det kommer fort bakerst i køen noen ganger og eg ser at det trengs litt omtanke…Har såå lyst å fyke ut å shoppe litt blomster til ute, men så er eg også litt redd for å gjøre det for tidlig…ALT står klart, det er bare å putte planter og blomster opp i alle krukkene og kassene! Temperaturmessig ser det jo greit ut fremover! Stiger sakte med sikkert opp mot 15 grader de neste dagene! Gleder meg jo også til å legge ut på tur i den nye korte turbuksa mi! U-huuu! Hmm kanskje eg bare må innom noen garterier før helga??
Det klør skikkelig! Sola skinner i dag!

 

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg