Sorry, NOT sorry!! – Gratis Sokkeoppskrift

Sokkene heter “Sock of Kindness”, de er designet av Chawne.
De på bildet er strikket av Susan Willman, det er også hennes bilde.

 

Altså, HALLO!!! Oooh Myyy ♥ Dette er gøy, DETTE elsker eg! Når noen bare tar en vanlig lekker sokkeoppskrift
og pfiffer den opp – Det blir sååå gøy! Elsker det, dette viser jo bare: Har du f.eks en oppskrift på noe, kanskje litt kjedelige sokker? Vel, mest sannsynlig så mangler de nok bare litt farger 🙂 Så enkelt, men likevel så vanskelig, ikkje det? Ja for det er ikkje alltid enkelt å bruke farger på en så uhemmet måte som dette. Eg f.eks, ja eg har lett for å falle i fella hvor eg bare må ha et system, da er det ikkje alltid at ting/sokker blir like flotte. Susan Willman som har strikket de fargerike sokkene her, hun klarte det! Ååå de er bare så flotte ♥

 

 

 

Designet av Chawne

 

Dette er orginalen kan du si, ja jo lekre sokker, men nå har du jo sett hvor flotte de kan bli om du slenger på et hav av farger! Sokken i seg selv er ikkje vanskelig å strikke, oppskriften består av diagram og resten er mer eller mindre standar. Sier bare en ting: SLÅ DEG LØS, slipp alle hemninger du også måtte ha i forhold til system
og orden 🙂 Å jadda, eg fikk jo selvfølgelig vibber av disse, ingen bombe det!

 

SOCK OF KINDNESS
Bildet over
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Sokkene heter “Sock of Kindness”, de er designet av Chawne.
De på bildet er strikket av Susan Willman, det er også hennes bilde.

 

Når en sokk blir så vill som dette er det jo faktisk flott at de er like. Overraskende nok så er dette et helt nøste
og ikkje rester som eg først antok!! Kjenner bare at et sånn nøste må eg ha! Leita litt og eg fant!! Garnet som er brukt finner du nemligen HER INNE 🙂 Med tanke på høy $-kurs er det pille men ikkje billig, meeen men!
Er jo greit med litt skattepenger i vente – MoHaaaa

 

 

* * * *

 

 

Å du? Husker du når eg plantet hele terrassen full av disse i fjor?

 

Det var jo ikkje før langt ut i mai at eg kjøpte alle disse Georginene da, men i går kveld sendte eg en mail til Selvåg Gartneri for å høre om de fikk de i år også. Fikk svar i morges og de har hele gartenriet fult allerede skrev mannen! Ooookiiii, da bare MÅ eg jo dit på lørdag!! Iiiikkjee sant!?! Trenger i allefall 7 stk for å fylle opp kassene. Syns det er bedre å ha bare store planter/blomster i de kassene enn å fylle de med masse smått 🙂
Nå er det jo bare å håpe at prisene er like gode som i fjor 🙂

Fikk jo også den nye putekassen i hus i går kwell så eg håper den snart monterer seg selv hehe Da kan eg i såfall få ryddet og ordnet før eg får en masse blomster i hus, ja og mer jord må me nok også ha, greit å fylle på med litt nytt. Hmm må nok ha en sekk med Kugjødsel også før eg planter grønnsaker 🙂 Jadda, det begynner å komme seg nå, får jo bare håpe at været også holder seg fint 🙂 Jadda, det blir nok bra, det må det!

Tja, i dag? Vel, eg har MANGE perlebrett som skal strykes, de må eg perle på kjøkkenet siden alle sammen skal formes under vann…dvs eg MÅ rydde kjøkkenet først! Nå skal eg si som noen andre alltid sier:
“Det er jo ikkje eg som har rotet!!?” Vel, noen må i allefall rydde…

 

 

HA EN STRÅLENDE DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei stadig like Optimistisk Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Georginer behøver du vel ikke kjøpe hvert år? Min mor hadde hauger av dem i hagen, og hun gravde opp røttene om høsten før frosten kom, og så ble de oppbevart tørt, mørkt og kjølig ( men frostfritt) til våren kom. Da ble de plantet ute igjen.

      1. Ja eg vet det nå hehe Da eg tømte kassene før vinteren i fjor kastet eg jo alt…!!! Lærer stadig noe nytt 🙂 Men en annen ting, vet ikkje helt hvor eg skulle ha oppbevart alle de røttene over vinteren.

    2. Jeg oppbevarer mine løk og knoller I en fiske kasse i garasjen etter de er tørket, og reine for jord. Legger et pledd over, så de ikke skal få trekk på seg når porten går opp 😀 Sommer georginer blir kastet, er vel det de fleste får kjøpt på gartneri som ferdig blomst ? 😊

Siste innlegg