Søt og rar på samme tid – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Svitlana Kondratova

 

Et lite og lekkert prosjekt, ja det blir faktisk ganske så delikat på pinne 2 mm. Egentlig er det hele “rarheten” eg blir fullstendig forelsket i! Kun hatt eg lang rekke av denne her ♥

 

 

 

Designet av Svitlana Kondratova

 

Elefanten er strikket i Safran som i grunnen er et herlig bomullsgarn fra Drops, uansett:
Her er det bare å strikke i det garnet du vil – Har lite å si, annet enn for størrelsen 🙂

 

Mr.RUESSELO THE ELEPHANT
Bildene over
Str: 23cm X 16 cm
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Okidok, tok en rolig dag i går eg, satt i grunnen bare på Hobbyrommet å strikket og så på serie 🙂 Var hos legen kvart på 12 i går, det gikk i grunnen kjipp kjapp. Han tok blodprøver med en gang eg kom og resultatene skulle komme i går kwell. Mulig de kom inn sent(?) for eg hørte ikkje fra han, hører nok noe i dag. Han mistenker gallestein i de dype galleveiene. Eg er jo galleoperert, etter en vanlig galleoperasjon er det ikkje uvanlig å fortsatt ha gallesteiner – Alle har det, og de dannes i leveren. Nå er ikkje eg helt vanlig….eg har ikkje de “nomale” galleveiene, de er fjernet og tynntarmen er koblet inn i steden for. Dvs; er dette gallestein så må de inn i de dype galleveien å hente ut stein…Jahaaaa…ja. Eg håper jo at det i tilfellet er dette. Holdbarheten eg fikk på operasjonen som ble utført i 2005 var 10 år..det er 8 år siden i april – La oss nå bare krysse fingrene!

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG,
det har eg tenkt å gjøre

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Høres litt feil ut, men jeg krysser fingrene for gallestein. Da jeg opererte kneet etter brymuddet i 2013 sa de at jeg måtte regne med at jeg måtte ha kneprotese om mellom 3 -5 år. Mulig bare om ett år. De var usikre. Det er ti år siden. Holder ennå

    2. Så søte elefanter. Lang, lang rekke ville blitt herlig på et barnerom.
      Kjekt at du slapp laaaang ventetid hos lege. N krysser jeg fingre og tær for deg.
      Klem fra Liv

Siste innlegg