Søt Sommerkjole : Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Selv om det hagler ute og er rimelig ISkaldt er det lov å drømme om sol, sommer og lette småkjoler. Har du noen småttiser i familien eller vennekretsen så er jo denne et godt valg ♥ Havskummønster har eg vel sett brukt til det meste, slettes ikkje vanskelig og så lenge oppskriften er på norsk vil eg tro det går helt fint 🙂

 

 

 

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Den er strikket i både Pure Wool eller Sommer Ull, du bruker det du har eller det du liker best.
Strikkefastheten på oppskriften er 20m/10 cm så forhold deg til det 🙂

 

FUN FAN MINI DRESS
Bildene over
Fra str 0/12 mnd til 5 år
Norsk Strikkeoppskrift
Halv pris på oppskriften frem t.o.m 12.januar

 

 

* * * *

 

 

Nå er det bare litt handling til eget kjøleskap som står mellom meg og helga! I dag blir det en lett handel for me er nødt å tømme kjøleskapet for det me har, så det blir vel egentlig nesten bare melk, brød og litt friske grønnsaker som skal i hus, ja og telys 🙂 Har litt vage middagsplaner, men Pestokylling vet eg er ønsker til i kwell så kanskje eg bare må fikse det, er jo sykt godt 🙂 Sånn ellers så popper det nok frem en Alpakka her i løpet av dagen, han står inne på Hobbyrommet og venter på et par øyner – Søt fyr i grunnen! Nå for litt siden gikk det en saftig bestilling til Rito Hobby og fremover kan eg love deg mye gøy inne på Hobbyrommet! Foruten at uteområdet her skal forvandles til koselig sommer står både sauer og kyllinger på planen og ikkje minst skal eg endelig lage noe eg har drømt om siden eg var liten! Problemet var at tålmodigheten røyk hver gang eg prøvde, men nå skal eg få et genialt “hjelpemiddel” i hus som kan fikse dette rimelig fort! Det gledes!
Er veldig spent for garantert at dette blir kjekt!

 

 

LAG DEG EN
GOD FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Kjenner på meg,at jeg gleder meg til glimt fra hobbyrommet fremover.Blir spennende å følge deg framover .Ha en fin hobbyhelg.🙂🙃

Siste innlegg