SØTESTE NISSELUENE – Norsk Strikkedesign

Designet av Lena Yrke

 

Er det noe som det strikkes MYE av i disse tider så er det vel nisseluer? De skal være lange, røde eller hvite, men det er ikkje alltid så enkelt å finne opp kruttet hver gang. Disse 2 der i mot syns eg skiller seg en del ut fra resten! Se bare på den over her! Lekker ikkje sant? Litt lekkert Lacemønster strikket i et deilig
pusegarn må jo bare bli en slager vel?

 

ELSA NISSELUE
Bildet over
Str fra 1 år til Voksen
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Lena Yrke

 

Du har vel hørt uttrykket: “Fått ei stjerne i panna?” Vel, her får du en! Denne er jo nødt for å bli en hit?
Strikkes f.eks i deilig tjukk merino, blir nesten ikkje bedre enn det ser du 🙂

 

JULESTJERNELUA
Fra str 1 år til Voksen
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Eg er den første til å innrømme at det faktisk var smertefult å stå opp i dag! Det knaset formelig i hele kroppen da eg kravlet meg ut av dynene! Når eg sitter her nå kan eg ikkje si at eg har følelser i beina fra knærene og ned – det kjennes ut som noen trestubber hehe Jaja sånn blir det jo når man kun står og går time ut og time inn. Men for å si det sånn; Eg hadde gjort akkurat det samme en gang til selv om det betydde at eg måtte ha gjort det i dag! Det er vanvittig hva man kan fullføre om det bare betyr nok – og for meg betyr det utrolig mye å kunne være med på noe sammen med Dib ♥ Det å ha muligheten til å være med på noe helt fra starten er spesielt
og eg er STOLT av både han og meg selv 🙂

Dagen i dag var planlagt å fullføres i slow motion! Meeen, så oppdager me at Dib han har jo tannlegetime på Colosseum i ettermiddag….Det er ikkje akkurat en time som bare avslyses så da blir det ut der halv 5, hjem igjen før det blir kjøring til trening kl 19! På toppen av det hele er det meldt SNØ i kwell!?!?! Vel vel, det hadde eg ikkje med i beregninga for meg + snø og glatte veier!? Tja, ikkje den beste komboen for å si det sånn…

Tja, på tide med mer kaffi samtidig som eg legger beina velfortjent høyt!

 

 

 

HA EN SUPER MANDAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Mørbanket Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Jeg liker heller ikke snø på veier, og den hvite nisselua var bare kjempesøt… Ha en fin dag med beina høgt.

    2. Nysnø pluss glatte veier er ikke noen god kombo for meg heller 🙈 tar mye heller snø som ligger lenge nok til at vi får bare veier og snø til å leke i ved siden av 😅 såå koselig at du liker nisseluene mine🥰❤

Siste innlegg