Spennende Genser – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Ingvill Freland

 

Ble ganske så fasinert av dette mønsteret her, skikkelig flott og eg fikk veldig lyst å prøve! Tenker jo også at dette er nok en skikkelig godt og varm genser + supermyk om man strikker i lignende garn 🙂

 

 

 

Designet av Ingvill Freland

 

Strikket i en fingering tråd + en lace/kidsilk. Elsker at den også starter oppe, har sadelskuldre og forhøyet nakke – Det siste der er jo det beste!! En gang droppet eg det på en genser og tenkte at det var unødvendig…
Vel, resultatet var jo at eg følte meg kvelt av genseren når eg brukte den…

 

VRIMMEL GENSEREN
Bildene over
Str fra 98 cm til 114 cm
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

I dag er det kaotiske og i følge avisene ekstreme forhold her i vest…i mitt distrikt! Sånn sett glad for at eg ikkje må ut på noe, ikkje for at eg har bil å komme meg ut med heller…Den ble jo “tatt” av brøytebilen i går…sukk…så dagen i dag går til med å få den på verksted, via forsikring, takstmann etc. Snakket med takstmannen og han sa de måttte ha bilen ut dit og at eg ikkje burde kjøre den…Ikkje bare er speilet lost, men siden begge dørene er tatt er det ingen som vet om ramma er ødelagt…Tenker det er greit at Viking henter den eg…! Men du vet, å komme gjennom til alle disse etatene på en dag som dette er jo ikkje noe gøy på en “normal” dag med normale forhold en gang og i dag er det altså ekstreme forhold her *humrer*. Det har f.eks vært saktegående kaos på E39 fra i morges av, busser står bom fast flere steder som resulterer i umennesklig lange køer…Dib startet ferden mot jobb 2 t før normalt bare for å ha et håp om å komme i tide…Mulig han burde hatt med mat og varm termos hehe Nei, det går nok sikkert fint…Krysser armer og bein mens eg sitter å venter, venter og venter på at forsikringen skal ringe meg tilbake…Faller dette inn under betydning BlåMandag??

 

 

 

HOLD DEG HJEMME
OG HA EN FIN DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg