Stilig nytt sjal til høsten – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av The Lamb & Kid Designs

 

Om eg ikkje får strikket meg en lang og herlig ullkjole til vinteren skal eg nå i allefall klare å stille med et nytt sjal!! Det er jo egentlig helt innafor! Har jo i lang tid nå hatt et behov for et nytt sjal…sukk…Kunne tenkt meg det
i samme fargene som det over her, mulig eg hadde byttet ut den rosa med petrol f.eks 🙂

 

 

Designet av The Lamb & Kid Designs

 

Orginalt er dette strikket med 2 tråder av lacegarn på pinne nummer 4 ca. Strikkefastheten er på 22 m/ 16 row. Med 2 lacetråder blir nok dette et lett og luftig sjal 🙂

 

 

Designet av The Lamb & Kid Designs

 

Mosaicstrikk og ribbestrikk i skjønn forening, det må jo bli bra?

 

HIP TO BE SQUARE SHAWL
Bildene over
Str: 190 cm X 62 cm
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

I dag er eg skikkelig syk….Er overbevist om at eg har Corona *ler* Er liksom samme “Mønster” som sist så i dag bades det i feber, har heldigvis ikkje vondt i hodet! Ali skal ned på apoteket etterpå etter en ny test, de hadde visst noen inne 🙂 I går når eg tok testen var eg liksom helt tørr i nesen, vet ikkje om det har noe å si, men i dag renner det nonstop for å si det sånn. Halsen er skikkelig vondt, men har ikkje vondt å svelge for eg har ikkje sånn vondt
i halsen, den er bare vond og det er derfor eg tror det er corona. For meg spiller det ingen rolle om det er corona eller ei, eg er jo bare syk noen dager liksom, men er testen positiv styrer eg unna mor mi ei ukes tid.
Hun som er 82 trenger ikkje få det om man kan unngå det ♥

Våknet i 6 tiden i morges av at Ali lukket vinduet på soverommet….Eg kveles til vanlig når han gjør det
og i allefall i dag! Da tok eg puta under armen og valset inn i stua, sluktnet som et lys da eg traff sofaen og sov til litt over 11. Håper han står opp snart for eg har fått melding om at det ligger pakker fra Aliexpress
i postkassa og eg orker ikkje gå opp/ned alle trappene! *ler*

 

 

HA EN
FORTREFFELIG DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg