Stilig Sjal – Strikkeoppskrift

Designet av Catherine Salter Bayar

 

Litt anderledes enn et standar sjal, det kan jo være kjekt å prøve seg på 🙂 Flere panel strikkes, og strikkes sammen, dessuten pyntes det opp med litt Latviske fletter her og der. For ikkje å nevne deilig strukturstrikk 🙂

 

 

 

Designet av Catherine Salter Bayar

 

Sjalet strikkes på pinne 4,5 og 6 – Tja, det kan gå unna på disse pinnene 🙂 Ønsker du lengre sjal, eller bredere er det easy fix: Strikk flere panel! Tja, du kan enkelt også strikke deg et pledd om du vil med denne teknikken.
Kan jo virkelig bli et flott kunstverk til slutt.

 

KILIM SHAWL
Bildene over
Str 35 cm X 170 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Onsdag – Midt i uka og jaggu snart helg – IGJEN! Enn så lenge har det ikkje blitt trening denne uka heller! Har vært for sliten rett og slett, vet eg kan hente energi av å gå på treningen, men denne uka funket det ikkje sånn.
Har vært for mye som har tatt opp plassen i hodet og da funker det best å hente energi fra den kreative verden, vel...slik funker det for meg. I dag har eg 2 planer å velge i: Faktisk gå på trening, eller å “trene” hjemme ved
å “stelle” hjemme….Ikkje sant…Det trengs å vaske klær, og det trengs å vaskes litt rundt omkring. Så lenge det egentlig bare er eg som “ser” det er det jo opp til meg å fikse haha Kanskje eg skal benytte det fine været til
å tørke store håndklær ute? Da blir de i det minste tørt i løpet av dagen 🙂

Ellers har eg som vanlig en del perlebrett som både skal strykes og perles + eg har en påbegynt apekatt som styrer voldsom på skrivebordet! Ikkje sant? Alltid noe å ta tak i 😀 Trooor bare eg starter med å sette på en full maskin så får eg sjå hvordan dagen ender, aldri for sent å dra på trening heller….
de har kun stengt mellom kl 00:00 og 05:00 *ler*

 

 

LAG DEG EN
FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Noen ganger er det mye artigere (og lettere) å gjøre husarbeid enn å dra på trening 😀
      Kult sjal, som sikkert frisker opp tilværelsen f.eks. ute på terrassen en sen sommerkveld 😉

Siste innlegg