Stilig Skjerf – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Johan Schneiders

 

Vet om flere som bevisst styrer unna prosjekter med Short-Row, eg har spurt noen Hvorfor og de fleste sliter med å få fine vendinger. Kan til en viss grad være enig, men det føler eg blir mer på f.eks ei babybukse ( over rompa), det kan lett bli hull ved vendingene. Det er bare øving som gjelder, men å bruke short-row for å strikket et bestemt mønster blitt anderledes, ja som på dette skjerfet 🙂

 

 

 

Designet av Johan Schneiders

 

Dette er eg sikkert på er et morsomt skjerf å strikke kontra mange andre! Her skjer det noe omtrent hele veien i 2 meter – Så gøy! Vilogså tro, eller eg er ganske sikkert at dette er et mønster somdu lett memorerer og da er det bare å kose seg vettu! Julegave? Til svigers? Ikkje sant! Plukk ut de perfekte fargene og bare nyt sier nå eg 😀

 

 

SHORT ROW SCARF
Bildene over
Str 22 cm X 200 cm
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Da forsvant denne dagen gitt! Hadde jo egentlig tenkt å fortelle om det deilige frisørbesøket eg hadde i dag, men vettu? Eg er så trøtt at ikkje eg klarer forfatte akkurat det nå *ler* Men eg skal love deg at det både var spennende og sååå deilig! Så egentlig skylder eg det på Linn-Christin at eg nå er så søvning haha Behagelig dulling som føltes sååå digg! Skal fortelle alt i morgen!

Tror bare eg skal surre litt rundt på Hobbyrommet og heller ta en tidlig kwell for tror du søren meg ikkje eg skal ut
i morgen og!?! Hadde glemt det, men eg skal på årskontroll hos Synsam – Setter pris på det for eg har aldri vært flink til det og det har fort gått både 5-6 og 7 år før eg har sjekket og bytter briller. Så får eg se i morgen om det har endret seg det siste året 🙂 Men nå??

 

 

NATTINATTI
Sove godt!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg