Stilige Grytekluter – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Purl Soho

 

Grytekluter er alltid kjekt + det er en typisk gave man kan gi til de som har alt. Er alltid godt å ha et par gode lett tilgjengelig. Disse er strikket slik at de blir doble så disse vil nok gjøre jobben mot brente fingertupper.

 

 

 

Designet av Purl Soho

Designet av Purl Soho

 

Det er brukt tykt bomullsgarn (75 m pr 100gr) og de er strikket på en måte eg aldri har gjort det på før,
alltid kjekt å plukke med seg noe nytt 🙂 Ikkje minst kan du få brukt opp litt restegarn.

 

SUNBURST POT HOLDER
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Trøtt som en strømpe kom eg meg ut av senga halv 8…Våknet et par ganger i natt...Dib er så og si ferdig med skolen og ble sittende å game utover natta…DET kan noen ganger høres kan du si. Han har kun muntlig eksamen igjen og det er ikkje før i juni, det har vært et langt (hardt?) år for han. Han gleder seg til juni…
da er det nesten som ferie for han skal kun jobbe sier han *ler*

Eg må straks komme meg på beina, koke havregrøt og kle meg —> Ut på tur! Pga himmelspretten forrige uke er det 2 uker siden forrige tur fra Byhaugen, den turen er alltid koselig 🙂 Etter på må eg bare hjem å fortsette på Hobbyrommet, det nærmer seg Tananger Dagene og eg har mye å ferdigstille…

 

 

 

HA EN FIN DAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg