StrandMote – Gratis oppskrift og store størrelser

Designet av Rachel Misner

 

Litt smålekkert til stranda, er jo aldri feil det! Heklet i bomullsgarn på nål nr 5 ca. I oppskriften får du videotutorial om du skulle stå litt fast. Eg ser jo for meg at denne er rimelig grei å hekle og garantert deilig i bruk 🙂 Sommerlig og tøff til bruk uten om stranda også, på tide å klippe seg en jeansshort så har du jo også et flott festivalantrekk!

 

 

 

Designet av Rachel Misner

 

Eg ser jo også for meg at et blandingsgarn med lin hadde vært tingen her 🙂 Den kan fort bli litt tung i ren bomull sånn eg ser det – Er vel kanskje best å prøve seg frem her ja. Husker for en del år siden da DETTE SKJØRTET
(<—Gratis oppskrift) gikk “viralt” her i hjemme i strikkeverden…Det burde eg strikket med lingarn for skjørtet ble lengre og lengre, men jaggu brukte eg mine 2 mye og eg har de fortsatt på Ullhylla mi 🙂

 

THE OCEAN POINT CARDIGAN
Bildene over
Str fra 71 cm til 167 cm i overvidde
Gratis Hekleoppskrift

Ønsker du en oppskrift du kan printe og som er
reklamefri kan du kjøpe den HER!

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I dag regner det ikkje, men det BØTTER ned – Fullstendig uten stans!! Håper virkelig det avtar til i morgen for da er det endelig ny Topptur med storesøs! Ikkje bare det, det blir en dobbel Topptur – Altså opp på 2 topper! Me skal gå Mattirudlå som en rundtur og går også opp Bjørndalsfjellet. Da kan eg krysse av en av de siste toppen på
10 Topper i Sandnes + 1 Nut på 7 Nutsturen som eg må gå innen 4. september 🙂 Tipper hele turen kommer til
å ta ca 3 t +/-. Kjenner eg gleder meg for det er en stund siden me har gått topper
og ikkje minst at me har gått sammen.

I dag kommer eg nok til å immigrerer inn på Hobbyrommet, har en del kos å holde på med der, kan jo nevne glitter som er et stor del av det. HÅPER også det kommer både verktøy OG maling i posten denne uka! Woop Woop!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT MANDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg