Strikk deg en shorts – Det er sommer!

Designet av Marianne J. Bjerkman

 

1.juni i dag, da er det sommer uansett hva gradestokken sier! Følg kalenderen, bedre det 🙂 Derfor passer det fint å strikke seg en lekker shorts i løpet av helga så er du klar. Garnet som er brukt er Lille Lerke, en blanding av merino og bomull, mykt og herlig. Strikkefastheten er 25 m/10 cm – Eg er sikker på at du har noe
i alle posene dine som kan passe 🙂

 

 

 

Designet av Marianne J. Bjerkman

 

I dag er det bare 10 gr, føles som 7...om det er shortsvær kan jo diskuteres….Eg bestemte i grunnen forrige uke at fra nå av og ut over er det shorts som gjelder på tur…Selv om det er rolig ute nå skal det blåse opp i kuling
i løpet av dagen. Burde hatt shorts med fór og knesokker i ull *ler*

 

MAMMA`s SOMMERSHORTS
Bildene over
Str: Ca 79 cm til 110 cm rundt hoftene
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

I dag er det tur fra Byhaugen og den turen er alltid koselig, en sosial og herlig gjeng 🙂 Har ikkje bestemt meg for om eg skal ha shorts på…Noen ganger når me går gjennom skogen er det utrolig mye som har pigger – Så mulig et par lange sokker som kan dras opp ved behov hadde vært noe hehe Storesøs er fortsatt på tur i England så eg skal kjøre selv 🙂 Best å bare komme i gang å lage meg litt frokost 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg