Strikk en ganske unik kjole!

Designet av Iaroslava Rud

 

Denne dame!! WOW! Hun har mye som er vanvittig flott! Ta å sjekk ut de sjala som hun har designet f.eks Her Inne 🙂 Hun har noen heftige kan du trygt si! Ja åsså denne kjolen da, hæ? Pr nå hadde eg nok ikkje brukt den, men det betyr ikkje at eg ikkje liker den, syns den er virkelig lekker ♥ Spesiell, ja kanskje,
men absolutt flott – Syns eg.

Kjolen er enkel, begynn nede, strikke deg sømløst til toppen. Du deler av for ermene og strikker front og rygg hver for seg, det er kun en sammensying på hver skulder. Du plukker opp ermmaskene i ermhullene
og strikker de rett ned 🙂 Enklere kan det nesten ikkje bli?

 

 

 

Designet av Iaroslava Rud

 

Garnalternativ? Knit Picks Palette er nevnt mens det andre garnet ser for meg ut som om være omtrent det samme som Kauni. Eg ville jo absolutt sagt at Kauni er et GODT alternativ her og det med tanke på at eg har et par Kaunikjoler selv. Holder seg vanvittig fint og godt 🙂

 

DANCE OF SPRING
Bildene over
Str S – M – L

 

 

 

* * * *

 

Vettu ka eg lå å hørte på når eg våkna i dag? FUGLEKVITTER!! Jepp, når fuglene kvitrer, eller synger på både innpust OG utpust da skjer det noe i lufta! Eg hørte det samme for et par uker siden når det var sol hele dagen, men tror bare fuglene ble lurt av det fine været for eg har ikkje hørt det igjen før i dag! Akkurat nå også, står et par rett her ute å synger for full hals! Det er nesten så eg fikk lyst å gå på terrassen å renske opp i krukkene!!
Bare 5 dager igjen nå! 5 dager til 1.mars og DA kan me begynne å forvente noe mer VårNykker i anmarsj! Ja jo, både Snø- og Klosterklokker har allerede blomstret, men det er jo bare fordi hele blomstersyklusen er litt halvveis fucka fordi det ikkje bli vinter…Våren begynner jo egentlig uansett ikkje før i mars…Føler me trenger det nå, trenger noe mer å fylle dagene med. Mye glede i litt frø og jord under neglene 🙂 Nå kan eg jo faktisk ta med meg frøposen med pyntegresskar og stikke bakom blokka å se om eg finner en egnet flekk til planting! Siden de ruver og trenger litt plass er jo det helt genialt! MÅ vel kanskje sette på et “skilt”? Ja sånn at ikkje en av naboene tror det er ugress og luker det bort *ler*

Ellers i dag? Tja, eg må en kjapp tur ned på butikken, vuuurderer om eg skal stikke innom det treningsenteret her nede også…Eg kan lage meg et medlemskap på nett, men så har eg litt lyst å se om eg kan ta en prøvetime først bare for å se om eg syns det er ok. I utgangspunktet vil eg kun gå der for å GÅ, altså benytte meg av tredemølle og ev elipsemaskinen. Etter hvert kan det jo være at eg begir meg ut på noe mer. Med tanke på at eg faktisk trente Fitness i ca 4 år back in the old days så vet eg hvor fort ting utvikler seg når man får blod på tann haha Eg ønsker kun å starte veeldig rolig, gudene vet hva denne kroppen tåler etter så mange år uten noe form for trening, men heller bare mye bank! Får se hvor tøff eg er når eg kommer meg ned på butikken 🙂 Eg har veldig veldig lyst,
men så er det noe med å gå alene også da, jaja, får sjå 🙂

Dib skal på hyttetur i dag! Det kan jo bli gøy – for han hehe Det har blitt veldig lite ferie på han det siste året så et par dager syns eg virkelig han fortjener. Men nå må eg få gang på dagen her, mine planer er etterpå alt å sette meg ned med strikketøy og en serie eg skal sjekke ut på Netflix. Amira har anbefalt meg en serie flere ganger så nå skal eg prøve meg 🙂

 

 

LAG DEG EN FLOTT
MANDAG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Fin kjole det ja, men tror ikke den blir strikket av meg. Jeg har jo kjole på pinnene nå, og så har jeg så mange andre ting som jeg også har lyst å strikke. Skulle ønske jeg hadde hatt fire hender sånn at jeg kunne strikket to ting på samme tid 😉
      Treningssenter ja, det tror jeg nok at jeg skal holde meg ørlite unna 😉 Men jeg har tenkt å begynne med avslapningsyoga 😉 Kan bli spennende 🙂 Lykke til med planene 🙂
      Ha en herlig uke ♥

Siste innlegg