Strikk en kjole til varme, eller kalde dager

Designet av Knitatude / Chantal Miyagishima

 

Herlig kjole strikket Top/Down. Strikke den i bomull eller ull, til vinterbruk eller sommerbruk 🙂 En enkel kjole som de fleste vil klare å fullføre, litt halvtjukke pinner og garn gjør at det går rimelig kjapt vettu – Selv om det er en kjole 🙂 Sånn kan man like 🙂

 

 

Designet av Knitatude / Chantal Miyagishima

 

Kjolen er raus i måla og har hele 9 størrelser 🙂 Det er søren ikkje verst!

 

 

EASY EYELET YOKE DRESS
Bildene over
Fra 71 cm til 157 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I dag har det forsyne meg vært opphold i mer enn bare en halvtime! Eg har fått inspisert godt ute på terrassen
og det ser virkelig ut som at sukkertene ikkje bryr seg om drittværet 🙂 Kan jo bare tenke meg hvordan det nå blir frem over, ja det er jo meldt mer opphold og mer sol 🙂 Dette går virkelig beine veien! Eneste som er litt rart,
eller kjedelig, er at 2.runde med reddiker ser litt pjuske ut…*Trist*

 

 

 

 

Tomatplantene har også vokst og kost seg i det dårlige været og eg har et håp! Blir det bra vær fra nå og ut august, ja da er det håpe om ei tomat eller 2 🙂 Gjelder å være optimist vettu!

I dag? Vel, det er ikkje såå mye husmoraktivitet som har skjedd bortsett fra at eg sveipa over kjøkkenet i full fart før eg bare parkerte meg ved spisebordet og ble sittende! JEPP, det var det eg gjorde. Tok også et tynt strøk til på serveringbrettet og fikk dekket over sånn litt som ikkje var 100% i går. Nå ser det veldig bra ut om eg skal si det selv! Har i grunnen aldri malt ting som dette før, men dette var gøy 🙂 Blir nok flere serveringsbrett også skal du se!! Eg er ferdig med de største perleriene som skal på krakken og skal straks i gang med litt småting som også skal pryde krakken 🙂 Tror dette kommer til å bli TIDENES krakk, bare vent å se.

 

 

KOS DEG OG HA EN
MAGISK KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg