Strikk en lekker Julegave – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Floetre

 

Slapp helt av, selv om det er jul stort sett over alt er det lenge til det ER Jul 🙂 Det er bare å lene seg godt
tilbake og legge opp til en gave i ro og mak, jepp, slapp av og kose deg 🙂
Det kan fort bli noen sett av dette frem mot jula!

 

KORNSBLOMST KRAGE
Bildet over
Fra str 2 år til 10 år

 

 

 

 

Designet av Floetre

 

KORNBLOMST LUE
Fra str 2 år til Voksen

 

 

 

 

Designet av Floetre

 

KORNBLOMST VOTTER
Fra str 2 år til 10 år

 

 

 

Har i grunnen planer om å strikke nå, men vet ikkje om eg orker! Satte meg ned for ca 1 t siden og det har gått i ett. Ble sen handling + me handlet for mor mi også, men nå er eg ferdig trooor eg!? Det som blir rotet fra nå av gidder eg ikkje se på en gang! Nå er det bare å legge seg tidlig, sove mest mulig slik at eg får med meg alt som skal skje i helga 🙂 Dib har fått permisjon fra skolen i morgen og det er deilig! Alle som deltar i Nasjonale eller Internasjonale konkurranser får fri fra skolen uten av det går ut over % i fagene. Han trenger også å lade opp til helga og slappe litt av. I morgen må han forresten holde seg unna mat!! Han er ganske så nære på vekta og bikker han over, ja da blir han disket!! Dvs du kan ikkje veier over vektklassen du er påmeldt i! Jaja i fjor klarte han det med 200 gr hehe Satser på at det går fint, men fy det er en litt klein måte å bli disket på!

Jaja, nå må eg bare prøve å lade mest mulig! Har nå fått tatt meg en dusj så får eg slappe av i morgen,
kanskje sove litt lenge? Dib skal ikkje inn til
deltagerhotellet før i 17 i morgen 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Sliten Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg