STRIKK ET SKJØRT TIL VÅREN # GRATIS OG NORSKE OPPSKRIFTER

Reklame: Du Store Alpakka/ House Of YarnDesignet av Kari Haugen/ Du Store Alpakka/ House Og Yarn/ Foto: playdesign.no

 

Skjørte over her er noe av det fineste eg har sett og faktisk så har eg det så vidt på en pinnen her i kurven…egentlig en Julegave for Julen`18, men men. Har ikkje gitt det opp, så absolutt ikkje – eg bare måtte…vettu…Plukker det snart opp igjen så ingen fare med det, men tenkte om du hadde ei lita snelle å strikke til så var jo dette et lekkert tips som er høyst aktuelt nå frem over 🙂

 

DORTHE SKJØRT
Bildet Over
Str 1 til 8 år

 

 

Designet av Kari Haugen/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn/ Foto: playdesign.no

 

Ei lita jente kan ALDRI ha for mange skjørt bare så det er sagt, et i hver favoritt farge burde jo vært et must mener nå eg 🙂 Dessuten er jo et skjørt perfekt til barnehagen; Sååå mye mer behagelig å leke og sprette rundt med 🙂

 

ELISE SKJØRT
Str 1 til 8 år

 

Det som gjør disse extra skjønne er at de er strikket i de herlige mouline fargene i MINI STERK ♥
Eg strikker skjørtet i den deilige lillafargen, men den lille tulla burde jo selvfølgelig hatt et i hver farge…
Jaja, må nesten få ferdig nr 1 først hihi

 

* * * *

Søndag morgen helt alene, det er noe eget det! Det er nesten så eg sitter å tenker; Håper de andre sover minst en time til! Bare det å sitte å våkne uten å måtte snakke eller mene noen ting som helst er den beste måten å våkne på 🙂 Det verste er morninger som starter bånn gass, da kan eg bare legge inn årene for dagen med en gang! Men søndager, DA er ikkje det lov! Alt skal være litt slow-motion når man står opp, ja man kan tillate seg det en dag i uka, bare nyte roen et par timer – MINST! Ble ganske sen i seng i natt, ja klokka ble ca halv 3, men eg klarer ikkje tillate meg å sove til eg våkner av meg selv for det kan også ødelegge dagen. Uansett ka tid eg legger meg så setter eg alltid alarmen på 6,5 t frem med 30 min slumring, så ja, dvs eg var oppe å beveget legemet kl 9.30 🙂 Er straks klar for min 2. kopp med kaffi og hvis eg bare får sulle med mitt nå så tror eg denne dagen kan bli ganske så fin 🙂 Stadig optimist og HÅPER at i dag er dagen hvor eg feller av siste rest på Dib sin genser…

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG LAT SØNDAG

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg