Strikk litt GOD energi!

Designet av Susan Claudino-Aquilar

 

Eg bare!!! Åååååå ♥ Trenger ingen unnskyldning for å strikke en eller flere av denne, det er bare å strikke 🙂
Sett så skjønt da?? Eg kunne fint hatt en gjeng av denne her sittende rundt på hyllene mine, eller eg kunne strikket en bønsj og brukt i gaver! Jepp, en gaven uten noe annen mening enn å spre godt humør 🙂 Som man vet så genererer godt humør GOD energi – Det kan det jo trengs litt av i disse dager, eller hva?

 

 

Designet av Susan Claudino-Aquilar

 

Denne er strikket i merinogarn, hvilken tykkelse du velger avgjør du selv –
Strikk en gjeng i forskjellige størrelser 🙂 

 

 

G.O.G.E.E GUARDIAN OF GOOD ENERGIES ELF
Bildene over
Ca 27 cm lang

 

 

* * * *

 

I disse dager er virkelig de rolige morgentimene eg får for meg selv GULL verdt! De timene i stillhet før eg slipper “verden” og nyhetene inn i stua og hodet. Det blir bare så alt for mye i løpet av en dag. Selvfølgelig så skjønner eg nødvendigheten, men når man så er informert om det man trenger å vite, man vet hva man skal og ikkje skal gjøre så blir det bare så slitsom når alt rundt deg kun består av en ting! Hodet blir på et tidspunkt smekkfult og det finnes nesten ikkje et sted uten påvirkning. Eg sveipet forbi alle app`ene på mobilen hvor eg visste det kunne poppe opp noe info og satte meg til med et sånn teit spill mens eg våknet.

Nå legger eg snart laptop`n ned igjen, stikker på badet og tar meg en dusj og så blir det nok heller Netflix i dag – Har nemligen en film eg må se 🙂 Nye nyheter får eg tidsnok servert uansett, men enn så lenge vil eg avstå 🙂 Det er så lite eg kan gjøre fra eller til så eg velger å samle litt energi i mellomtiden og rett og slett kose meg med strikketøyet 🙂 Er søren ikkje mange rundene igjen nå før eg er på vrangborda 🙂 Vil anbefale deg å gjør noe av det samme, me har ikkje godt av å hele tiden bli bombandert med de samme nedslående nyhetene hele tiden.
Se nyheten EN gang, steng av og vent heller om det kommer noe nytt og ikkje minst:
Forhold deg til SERIØSE nyhetskanaler. Ellers?

 

 

 

LAG DEN EN KOSELIG FREDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei stadig like optimistisk Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Helt enig med deg Vibbedille. Det blir litt for mye nå, og jeg må innrømme at jeg blir deprimert. Kunne vært godt med litt positive nyheter også. Men vi får bare prøve og henge med som best vi kan.God helg til deg. 😊

      1. Derfor er mitt beste råd: Skru av nyhetene, legg bort evn aviser. Sett på en film eller fin musikk og strikk og ikkje minst kos deg 🙂 Det som har skjedd HAR skjedd, det beste me kan gjøre er å forholde oss rolige så hvorfor ikkje bare kose oss det beste me kan <3 Ingen av oss har noe godt igjen av det å springe rundt som hodeløse høns 🙂 Sender deg en god klem eg <3

    2. De var søte 🙂 Her har vi hatt nydelig vær i dag, og har gått en deilig tur på den uventede “fridagen”; det gjelder å gjøre det beste utav enhver situasjon 🙂

Siste innlegg