STRIKK MANGE SOKKER – Det er en forbruksvare!

Designet av Summer Lee

 

Hekkan! Dette er den fineste “buketten” eg har sett på….ALDRI! Ååå når eg ser sokker som dette er eg så glad for at me alle trenger løpende tilgang på sokker! Man kan A L D R I får nok sokker – Ferdig Snakka! Her kan du mikse og trixe frem/tilbake mellom mønstrene, korte sokker? Lengre sokker? Vel, det er helt og holdent opp til deg.
Det er forresten tilbud på oppskrifta frem t.o.m 28.mars —> Løp å Kjøp *smiler*

 

 

 

 

Designet av Summer Lee

 

Garnet som er brukt er 211 m pr 50 gram, dvs det er Opal tykkelse. Orginalt er de strikket i DETTE GARNETÅåå gi meg 1 nøste i hver farge sier nå bare eg!! Drømmesokker, det er akkurat det det er ♥
P E R F E K T å kose seg med i påsken, eller hva?

 

SUMMERLAND SOCK SET
Bildene over
5 mønster og 4 størrelser

 

 

 

 

 

 

Eg er såå sliten akkurat nå!! Har vært på beina hit og dit fra kl halv 12 til en dalte ned her i stolen rett før kl 7 nå i kwell…KAPUTT! Har vært på helgehandel for oss og mor mi og siden hun ikkje har fått handlet siden forrige uke trengtes det en del…Vel vel kom nå i mål. Vel hjemme igjen så tar det tid å få varene på plass, vasker alltid over kjøleskapene før nye varer skal inn. Etter på var det i grunnen nok som trengte så ryddes, samtidig som eg vasket omtrent alle klærene til Dib (Eg har vært litt i protest de siste uke pga rot haha Ja da stopper liksom vaskemaskinen for å si det sånn haha) Mens eg sprang frem og tilbake her med alt annet slengte en en hel gjeng med våtservietter rundt i stua og fikk hele greia fri for støv og da var det enkelt å få litt kyllinger på plass 🙂

 

 

 

 

 

Avsluttet med en lang og god dusj før eg besvimte ned her i Go`stolen! Beina er helt…oppbrukt! Ryggen er for lengst knekt i 3,5 for å si det sånn! Eg har nå tatt helg og Påskeferie og hele rukkelet! Selv om eg skal opp tidlig og til legen i morgen føler eg nå eg har ferie! Siden eg likevel er ute å kjører litt i morgen skal eg innom mor mi å plante litt små påskeliljer på trappa hennes. Kjøpte forresten ei røys med sånn mini stemor til oss i dag, eg mente det var litt tidlig siden det er så kaldt ennå, men nei….de MÅTTE i hus nå!
Jaja vel vel…får sjå i løpet av helga hvor de havner etter hvert 🙂

Før eg helt tar kwell skal eg lime noen små perlerier på pinner,
de skal nemligen pynte litt i blomstene 🙂 Det er fort gjort 🙂

 

 

KOS DEG
OG NYT KWELLEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer
      1. Egentlig ikkje så mye energi, men noen ganger (syns eg) det er bedre å “gå” til eg stuper enn å sitte å se på rotet uten å orke å reise seg haha Har eg først satt meg er det veeeldig vanskelig å reise seg 🙂

    1. Deilige farger og deilige sokker… fristelsene srår i kø… trekk kølapp når du kommer inn… du rykker stadig bak i køen.

      Tungt i dag. Olah, min trofaste venn gjennom 11 år måtte få slippe i går. Det er et av ansvaret vi hundeeiere må ta. Og nå var det på tidet. Sovnet stille inn i armene mine. Gode gode gutten. Han har satt varige spor i våre hjerter🐾🥀❤🌈

Siste innlegg