Strikk noe Gøy av Restegarnet – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Sanne Bjerregaard

 

Du trenger slettes ikkje gå til innkjøp av nytt garn for å fikse denne Go`biten her! Garantert at du har mer enn nok av det som trengs. Her er det blandet 3 garntyper i en salig mix som bare blir så deilige! Kan tenke meg at den er myk og god! En herlig blanding av Arwetta, Peruvian Highland Wool og Tilia–> Blir helt klart en favoritt!

 

 

Designet av Sanne Bjerregaard

 

MASSE striper og diverse masker, jepp, det er bare nødt til å bli en slager! I allefall i barnehagen! Ikkje minst blir den god og varm og du kan se på serie og film så mye du orker for denne strikker garantert seg selv *ler*

 

PIPPI
Bildene over
Str 2 til 12 år
Gratis Strikkeoppskrift

 

Annika og Tommy fikk også hver sin genser, du finner de HER og HER 🙂

 

 

* * * *

Ååå har vært en skikkelig grå og daff dag gitt, ja rett og slett en skikkelig mandag! Blir ganske så rolig her hjemme når Dib er bortreist! Han har da i allefall kommet seg vel frem til Bergen og det regner der også! Noen annet var vel gjerne ikkje forventet!? hehe Sist han var der regnet det også…Eg har nå fått rydda og vasket litt + kommet i gang med fellingene på foten, men med ett ble eg sååå søvning så eg krøp heller under dyna og sov i et par timer!

Eg får bare surre litt her eg sitter og bare joine kwellen med Sopranos og sokkestrikking
så blir forhåpentligvis morgendagen noe bedre 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA FINE KWELLEN

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg