Strikk Økologisk til de små – Gratis og Norske oppskrifter

Reklame | Dale Garn - House Of Yarn

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

Snakk om å bare få en vanvittig lekker go`bit servert på denne måten! Helt gratis t.o.m! En skjønn kjole strikke
i ECO BABY WOOL som kan brukes gjennom hele året, men som er ypperlig nå når det
nærmer seg høst og litt kaldere i været ♥

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

Eg mener…? Ååå jepp, snapper til meg oppskrifta fortere enn fort eg! Har da tross alt snart en 3 åring i familien! Du finner ECO BABY WOOL i hele 36 farger, så kanskje en…RØD en?? Ja til Jul vettu  🙂 Hadde gjort seg det.

 

Designet av Anne-Kirsti Espenes/ Dale Garn/ House Of Yarn

 

Om ikkje kjolen var nok i seg selv så følger det jaggu med en jakke også!! Garnet er Økologisk noe som ikkje bare er bra for barnet, men også for miljøet og dyrene selvfølgelig! Det er GOTS Økologisk og ICEA dyrevennlig sertifisert og selvfølgelig garantert mikroplastfritt ♥ Vinn Vinn hele veien her gitt!

 

ENGBLOMST KJOLE OG JAKKE
Bildene over
Str 3 mnd til 4 år

 

 

* * * *

 

NÅ er eg klar for kwellen og hælstrikk! Jepp, fikk strikket litt i løpet av dagen så nå er eg i mål med 2 lange legger 🙂 Deilig! Kjørte ut å hente Dib på jobb kl 18 og fytti som det plasket ned! Han fikk kjøre hjem igjen
og det gikk som vanlig strålende 🙂

Ali serverte lammelår med alt i kwell så eg er kaputt og ganske så mett! Har en liten plan om å kanskje legge meg tidlig og sove lenge i morgen! haha Akkurat som om det skulle skje…

 

 

 

KOS DEG OG HA EN HERLIGE KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg