Strikk Skjørt til Vinterbruk – Gratis Norske Oppskrifter

Reklame | Du Store Alpakka - House Of Yarn

Designet av Iselin Hafseld/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

 

Som liten fikk eg alltid en formaning på vei ut dørene i vinterhalvåret: “Ikkje sett deg ned ute for du kan fryse på deg blærebetennelse!” Jajaja nei da så! Trenger ikkje tenkte så mye på det om du drar på deg et godt skjørt
i ull eller alpakka vettu *Medbragt Sitteunderlag*.

Eg har alltid gnålt flere ganger i året her på bloggen om at eg elsker ullkjoler og skjørt! Det er jo så anvennelig, kledelig, og tøft sammen med boots og tjukk strømpebukse! Når eg så tar meg en runde for å se om eg finner noen snaisne skjørt som eg kan strikke så finner eg disse: ♥ *Sukk*

 

 

Designet av Iselin Hafseld/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

 

Fletter og strukturstrikk kommer garantert aldri til å gå av moten!
Strikket i det deilige Sterk!

 

HANNA FLETTESKJØRT
Bildene over
Hoftevidde fra 92 cm til 120 cm

 

 

 

 

Designet av Hrönn Jónsdóttir/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

 

Dette er akkurat passe “lekent”, ja sånn som eg elsker!
Strikket i Sterk

 

SKJØRT
Livvidde 89 cm til 144 cm

 

 

 

 

Designet av Bente Presterud Røvik/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

 

Akkurat passe elegant, sexy? og ikkje minst et skjørt alle anledninger!
Strikket i Sterk

 

SADIE SPLITTSKJØRT
Hoftevidde fra 95 cm til 136 cm

 

 

 

 

Designet av Vigdis Ringen/ Du Store Alpakka/ House Of Yarn

 

Gjør ingenting at det er kort så lenge det er varmt!
Strikket i dobbel Tynn Alpakka

 

SIGRID FLETTESKJØRT
Vidde ca 100 cm

 

Hvis du er på jakt etter bare et superenkelt, men likevel fint/tøft skjørt så kan jo Dette Ribtube Skjørtet
være noe for deg? Det er supermykt-Strikkes i Faerytale ♥

 

 

* * * *

5 gr og regn…STRIKKEVÆR! JuHuuu kan da neppe blir stort bedre enn det?? Da er det bare skli godt på plass i Go`stolen og nyte dagen det beste man kan! Mine planer er å kose meg med strikketøye, MEN, det er også innafor å begynne med listeskriving! Neida, Julegaveønske-lista er ikkje lenger enn at den får plass i hodet, men det er andre ting som er greit å ha en oversikt over, som f.eks: Hvilke KAKER skal eg bake i desember? Hvilke er greit å kjøpe? Ikkje minst må eg notere ned at nå er det dags for å tenke på kalenderen til ungene!! Hver eneste november tenker eg at den skal skal eg starte på tidligere neste år, vel, nå er det neste år og eg har IKKJE tenkt på den ennå…SÅ ja, det er akkurat samme snurren hvert eneste år…TYPISK! Egentlig så er det ikkje noe vanskelig for ingen av mine er noe på sånn dilleting så det går mest i enten bruksting som de likevel må kjøpe eller litt snop, de er tross alt 17 og 24 hehe Det er slutt på klister, viskelær mm *ler* Så ja, eg burde nok tatt meg en tur på “Normal” – DET er virkelig butikken om du har ungdommer du skal lage kalender til. Ellers tar eg en reprise fra
i fjor og henger hele KalenderSullamitten i taket på gangen! Jupp!

Uansett så skal eg IKKJE tenke på dette før over helga, nå gjelder det først å få i hus denne helgas Kos 🙂 Handlelista ligger klart og det er bare å vente til Ali er på beina. Må også innom mor mi å hente hennes handleliste. Siden eg har planlagt ei rolig helg uten tørkestativ i stua skal eg bare brette ørten fjorten par med ullsokker osm eg vasket i går for så å stenge vaskerommet! Denne helga skal brukes til lading for nå er det rett før me bare må trekke pusten dypt inn og gå med krom rygg rett inn i Juleforberedelsene! Ho Ho Ho

 

 

 

LAG DEG EN SUPER DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Elsker skjørt om vinteren og!
      Her skal jeg finne mitt nye favorittskjørt❤️

Siste innlegg