Strikke noe fint til våren? -Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Hanne Rimmen/ Filcolana

 

Ahaa nå snakker me! Lekkert sett dette her vel? For meg ser det ut for noen skikkelig koseplagg! Passer jo fint til våren, starter litt forsiktig med en shorts i tynn ull og tynn alpakka (1 tråd av hver altså). Shortsen kan jo evn brukes under turbuksa for å ikkje bli så kaldt på stumpen 🙂 Eg ville hatt hele settet tilå valse rundt i når det begynne rå bli varme i sola 🙂 Alpakka er helt herlig året rundt spør du meg.

 

ESTELLA
Bildet over
Str XS til XL
Norsk strikkeoppskrift

 

 

 

 

Designet av Hanne Rimmen/ Filcolana

 

Genser som matcher shortsen, samme garn: 1 tråd tynn ullog 1 tråd tynn alpakka, kan være lurt med en Prøvelapp for å unngå å strikke et telt…

 

PILEGRIM
Bildet over
Str S – 3XL
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Altså…eg skal ut å fikse en ting, tanken var jo å gå en tur mens eg likevel var ute, men….Det plasker ned uante mengder med vann ute!! Skikkelig vått!! Å jo da, eg har god regnjakke, men ikkje regnbukse som eg sikkert burde hatt! Turbuksa er jo vannavisende….men fullstendig vanntett tror eg ikkje den er…!? “Sjekker Yr.no” Ahaa i morgen skal sola skinne og da er det jo ny Byhaug Tur…storesøs er jo på ferie så da må eg komme meg avgårde på egenhånd….Satser på at det går fint 🙂

Ok, eg må neste fikse meg litt – Har en avtale om 1 t, våknet jo litt for sent i dag også…Skjønner ikkje
hører jo ikkje alarmene lenger!! Selektiv hørsel eller?

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Disse så jo beldig deilig ut😍
      Ennå litt mer på ønskelista, takk for tips😊

Siste innlegg