Strikke og Perle + Visa Versa og 2 Vinnere

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

 

Her er det overhodet ingen begrensninger, mulighetene er uuuuendelige så lenge du ønsker det! Har virkelig kost meg de siste dagene som du ser og mer skal det bli 🙂 Bruker stort sett mønster fra Anja Takacs, men har nå begynte å “Tenke litt sjæl” og perlet fra strikkebøkene mine. Først ut var Marius 🙂 Det er bare å perle rett fra mønsteret uten å måtte gjøre noe og som eg har sagt kan du gjøre det samme med perlemønster; Bare strikke det 🙂 TENK å hatt en søt barnegenser med en slik Panda f.eks ♥ Awww

 

 

Om ikkje så lenge nå tenker eg at det blir litt påskepynting ute 🙂 HVIS været holder seg fint og kanskje blir litt bedre kan det også være at eg må hente hjem litt vårblomster 🙂 Får sjå!

 

 

 

Du? Hvis du f.eks skal gi en liten oppmerksomhet til noe i påsken, ja som en blomst – Da kan du bare pynte den litt opp slik som dette 🙂 Garantert at mottaker kommer til å smile og le 🙂

 

 

 

 

Masse blomsterpinner og lim, jepp – Her skal det produserer mye pynt og kos. Hva eg skal med alt eg perler?
Ja ja det løser seg etter hvert 🙂 Tenkte kanskje eg skulle pynte litt hos mor mi til påske, får sjå, kanskje litt i et bed her ute….som sagt: Muligheten er mange 🙂 Merker virkelig at perlemanien tar litt overhånd i hele landet! Vettu??? Bare i dag har eg fått MAAANGE mail med litt forskjellige spørsmål som f.eks hvor man kan finne mønsterene til det eg perler, som sagt så er alt eg har perlet frem til nå fra Anja Takacs, flere av bøkene hennes finner du HER INNE 🙂 Skulle du trenger perler og andre ting finner du alt du trenger og mer til HER INNE 🙂
Og du?? Det finnes INGEN øvre aldersgrense for å perle! Har du lyst har du lov! Perle alene eller med ungene – Tidenes kosestund blir det uansett ♥

ANYWAY! Eg hadde jo en søt liten Give Away tidligere i uka og nå skal me se hvem eg skal sende litt påskepynt til 🙂 Eg har en uro med 6 søte kyllinger og eg har 3 søte kyllingmagneter 🙂

 

 

 

Denne uroen skal eg sende hjem til……

 

KJERRINGTANKER 🙂

Gratulerer så mye og koselig at du ble med 🙂

 

Legger bare ved et lite bevis 😉

 

 

 

 

Disse 3 Kyllingmagnetene sender eg til

 

INGER GRETHE HAALAND

Gratulerer og takk for at du ble med 🙂

 

 

 

Hvis dere begge kan sende meg en mail ([email protected]) med adressen så skal eg få de avgårde i posten 🙂 Håper virkelig de vil lyse opp nå til påske, garantert at de får frem et smil 🙂

 

 

* * * *

 

 

Åååå du hildrande du for en dag! Eg har gjort mye og nå er eg KAPUTT og delt i 2 så nå tar eg helg 🙂 Eg ollet, ryddet og fikset tidligere før eg satt meg ned å perlet, perlet i flere timer mens eg vasket klær og hang opp inni mellom perlene. Dagen gikk og når klokka var 18.15 hadde eg tatt på pysjen og satt meg ned. Eg startet på dette innlegget, men så ringte Amira, hun var på vei hjem fra jobb. Da fant me fort ut at me måtte handle i dag siden hun jobber til 18 i morgen også og eg vil ikkje handle en fredags kwell! Nei nei, det blir feil. Siden hun allerede var i bilen lot me Ali være hjemme og så kjørte me bare hehe Først til mor mi å hente handlapp og full fres på Rema og Kiwi. Me “Landet” hjemme på kjøkkenet halv 9! Ååå eg var så sliten, men samtidig var det deilig å vite at nå var det gjort og me kan ta helg! I morgen skal Amira og eg lage nydelig CæsarSalat og på lørdag er det Amira som står for middagen, det blir spennende 🙂

Men nå? Tja, kanskje eg bare skal sette på litt serie og få gang på den der vrangborda….?
Tok sin tid kan du si! *ler*

 

 

HA EN KOSELIG KWELL
OG NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Hei
      Kan du sende meg noen % av energien din så skulle jeg blitt veldig glad. For i dag har jeg vert tom. Har vert så svimmel at jeg har nesten ikke kunne bøye meg, men jeg får håpe det går over til i morgen pga da skal jeg på sykehuset å ta av gipsen. Det skal bli så godt.
      Håper bare ikke det blir våkenatt venter ei som skal ha kattunger tiden går ut i morgen.
      Har begynt på en kjole til ei lita jente men jeg blir ikke fornøyd. Så det blir vel å rekke opp for andre gang tenker jeg. Jeg har strikket den samme kjolen mange ganger, men kan hende det blir bedre i morgen håper jeg.
      Ha en god natt for nå skal jeg finne senga vertfall.
      Klem fra meg.

Siste innlegg